Pantera Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei Har et irriterende problem med avspilling av enkelte avi-filer. Har så langt testa i VLC og DivX...men i noen av filmene kommer det en, eller retter sagt, flere blå lodderette striper på høyresida av bildet. Testa de samme filene på en annen maskin (en bærbar), og der har jeg ikke det samme problemet. Maskina som jeg bruker har Nvidia-skjermkort, og skjermen er en 22" widescreen, med 1680x1050 oppløsning, . Fant noen tips på et forum, der jeg skulle prøve å sette ned oppløsning, med det hjalp lite. Noen som har noen tips? Har samme oppløsning på den bærbare, men litt mindre skjerm, men ingen blå streker der... Pantera Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Sliter med samme problemet har også ett Nvidia skjermkort (8800 gt Foxconn), har enda ikkje funne noke løysing på problemet so hadde vert fint om nokon visste noke? Lenke til kommentar
Stiankir Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har også opplevd det samme, og irriterte meg grått over problemet. Brukte litt tid til å lese på forskjellige forum, til jeg kom over en tråd på afterdawn.com: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/631876#3824999 Ved å følge anvisningene ble uromomentet på skjermen løst Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå