Ascubal Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Når jeg starter opp Warhawk så fryser PS3'n.. Dette har den ikke gjort før og har skjedd sånn "plutselig" Noen grunn til dette? Har prøvd og slette alle dataene, saves/patcher men dette hjalp heller ikke Endret 6. mars 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det fungerer fint med alle andre spill? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har du lastet ned fra PSN eller kjøpt på BR-disk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Warhawk hang seg noen få ganger i starten når spillet kom ut, men etter ein patch eller to var det meir stabilt. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Å slette spillets innstillinger fungerer noen ganger. Alternativt kan du prøve eventuelt å laste ned på nytt? Endret 3. mars 2008 av ketilkn Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Har det på blu-ray. Andre spill fungerer forøvrig fint Edit: Det skjer akkurat i da PS3'n skal starte spillet.. Playstation 3 logoen vises og skjermen blir blank, og det skjer ikke noe videre.. Normalt skulle Intro logoer osv blitt vist nå.. Endret 3. mars 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Og der funker ikke Assassins Creed heller.. Ellers funker GH3, Motorstorm, R:FOM, Burnout Paradise helt fint Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sjekket at diskene er rene? Kan være noe smuss e.l. som hindrer dioden i å lese plata. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Alle platene er perfekte, null smuss.. Har prøvd og tatt bort alt av saves fra aktuelle spill, og alle andre data.. Og installert på nytt igjen.. Det som skjer er at jeg igjen mister bildet fra PS3 og det skjer kanskje noe i bakgrunnen etter harddisk lampa og bedømme.. Men det kommer ikke noe bilde opp, sånn som det vanligvis gjør.. Eller skulle ha gjort.. Og dette skjedde bare "plutselig" Har gjenopprette og osv og hele den pakka der et par ganger nå, uten resultat.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Prøv de spille du ikke får til å fungere på en annen konsoll dersom du har muligheten til det. Hvis de fungerer prikkfritt der er det jo grunn til å tro at det er maskina di som er årsaken. Endret 3. mars 2008 av qweac Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Tror helst det er PS3'n som er årsaken, da disse spillene har funket utmerket før Får vente til neste oppdatering og se om noe forbedrer seg da.. Jeg har ikke lyst på 40 Gb versjonen, jeg vil ikke foreta nedgradering.. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har du koblet til via HDMI eller annen kabel? Hadde en teori om at PS3'en sender ut 1080p signaler i dette spillet, men da hadde den vel sendt ut 1080p i xmb også... Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Den er koblet opp via HDMI ja, kjører 1080i signaler såvidt jeg veit.. Har fra før av alltid funket bra.. Bare rart at det ikke gjør det nå.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Da fikk jeg det til å funke.. Måtte manuelt sette HDMI instillingen til å være 1080i istedenfor den automatisk valgte 780p.. Da funket alt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå