Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor er jeg ikke forelsket? Eller noen i meg?

Gjest hansomlurer17

Anbefalte innlegg

Gjest hansomlurer17

jeg er en 17 år gammel gutt som ikke er forelsket eller har vært det skikkelig siden barneskolen, det har kun vært ønsker om å være forelsket. Har ikke lagt merke til at noen har det vært det i meg heller.

Problemet ligger vel i at jeg ikke klarer å nærme meg jenter eller se på dem skikkelig, møte dem med blikket. Har for dårlig selvtillit. Kan vel ikke skryte på meg noen skikkelig gode jentevenner jeg er mye med eller at jeg noen gang har hatt noen, heller har jeg aldri hatt kjæreste etc. Selvtilliten når det gjelder jenter på bunnen. Kan noen komme med tips eller ideer for å redde meg fra en ensom tilværelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blikkontakt, berøring, osv kan øves opp, selve følelsen derimot er bare noe som kommer. Og den kommer ihvertfall ikke hvis du prøver å fremtvinge den. Det kan nok ha mye med at selvtillitten der er såpass lav. Altså at du er litt redd for å prøve deg fordi baktankene dine sier at det kommer til å gå galt. Beste du kan gjøre med det er å øve deg og få bygd opp den selvtillitten du mangler, for det merker dem og det er turn off

Lenke til kommentar
Blikkontakt, berøring, osv kan øves opp, selve følelsen derimot er bare noe som kommer. Og den kommer ihvertfall ikke hvis du prøver å fremtvinge den. Det kan nok ha mye med at selvtillitten der er såpass lav. Altså at du er litt redd for å prøve deg fordi baktankene dine sier at det kommer til å gå galt. Beste du kan gjøre med det er å øve deg og få bygd opp den selvtillitten du mangler, for det merker dem og det er turn off.

Amen. Og gjøre ting for å treffe nye mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...