Boralis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bildet er tatt met et håndholdt 30D og en 55-250 mm IS. Innstillinger Blender f/8 Lukker 1/500s Brennvidde 250mm Tar imot all kritikk god som dårlig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg, som en vanlig "mannen på gata", ble dratt litt inn i bildet. Vet ikke om det er alle detaljene, eller spillet mellom de mørke og lyse feltene som gjør dette, men jeg ble bare sittende å se, uten å feste blikket til et bestemt sted. Et flott bilde som fanget interessen min. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette bildet liker jeg skikkelig godt! Jeg tror det er vinkelen det er tatt fra som gjør det for meg. Jeg får følelsen av at jeg står ute i lufta når jeg ser på bildet Francis Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Takk for tilbakemeldinger, ja en står nesten ute i luften her, jeg står ytterst på rekkverket i en sving og utenfor dette er det en god del meter rett ned i havet Flere meninger mottas med takk . Endret 3. mars 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Føler meg ikke akkurat dratt inn i bildet. Synes du kunne prøvd deg på en vinkel som hadde forsterket perspektivet litt. Feks mere til venstre og videre vinkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå