Olethros Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Årsfest på Kvarteret er farlige greier, det. Håper jeg ikke dreit meg alt for mye ut under perioden jeg ikke husker noe som helst fra. Våknet heldigvis ikke opp med en mongolsk prostituert og en død elgku. Denne gangen. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Erm... Ingen egentlig mening med denne tråden, utenom en grunn til å poste en av tidenes mest geniale tegneseriestriper. Men èn ting lærte jeg da: Når man har noenogførti i promille er det lite gjennomtenkt å gjenopplive forlengst glemte tyskkunnskaper fra gymnaset for å imponere veldreide berlinske utvekslingsstudiner. Hvor fullstendig mentalt funksjonshemmet må jeg ikke ha sett ut! Kanskje jeg bør finne meg en hule på Ulriken eller noe sånt hvor jeg kan legge meg ned og dø av skam. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Erm... Ingen egentlig mening med denne tråden, utenom en grunn til å poste en av tidenes mest geniale tegneseriestriper. Men èn ting lærte jeg da: Når man har noenogførti i promille er det lite gjennomtenkt å gjenopplive forlengst glemte tyskkunnskaper fra gymnaset for å imponere veldreide berlinske utvekslingsstudiner. Hvor fullstendig mentalt funksjonshemmet må jeg ikke ha sett ut! Kanskje jeg bør finne meg en hule på Ulriken eller noe sånt hvor jeg kan legge meg ned og dø av skam. hehe bin der, gjort that.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå