Gå til innhold

Bluetooth usb dongle

Anbefalte innlegg

Har en usb bluetooth dongle som jeg tenkte å bruke på min bærbare pc. Koble opp mot en SonyEricsson K810i. Har Vista Home Basic. Usb dongle blir funnet men vil ikke opprette forbindelse med mobiltelefon.

Mangler tydeligvis noe software. Vista søker men finner ikke noe som kan brukes.

Noen som har noen tips.

Har cd til bluetooth donglen men det er kun til xp eller eldre. Fungerer ikke på Vista og cdplaten forteller meg ingenting om leverandør av software.

Trenger råd og tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en usb bluetooth dongle som jeg tenkte å bruke på min bærbare pc. Koble opp mot en SonyEricsson K810i. Har Vista Home Basic. Usb dongle blir funnet men vil ikke opprette forbindelse med mobiltelefon.

Mangler tydeligvis noe software. Vista søker men finner ikke noe som kan brukes.

Noen som har noen tips.

Har cd til bluetooth donglen men det er kun til xp eller eldre. Fungerer ikke på Vista og cdplaten forteller meg ingenting om leverandør av software.

Trenger råd og tips

Prøvd å google etter driver til den?

Er ikke sikkert den finnes heller til den, du kjøpte den sikkert før du tenkte på vista.

Det er ikke mer enn en 100-lapp for en ny en på Clas Ohlson heller da :p

Lenke til kommentar
Det er noen funksjoner er vista skal ha drivern til for mobilen. Jeg har selv samme problem og det har ikke noe med usb donglen å gjøre.

Uasnett, filoverføring skal fungere.

Filoverføringen fungerer ikke. Jeg får opp mappene på tlf på pcn men de viser ikke innholdet.

Det som er tåpelig er at det ikke er mulig å identifisere leverandøren av donglen. har sjekket cdplaten nøye.

Får kjøpe meg en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...