Gå til innhold

50GB BD Not Enough For MGS4


dannad

Anbefalte innlegg

Bryr meg ikke om hvor mangen disker det er, skal spille spillet uansett!!

Samme her ,men de hadde ikke trengt å kutte no hadde de hatt to discer....

Det er vel neppe snakk om å kutte deler av spillet uansett, tror heller det er snakk om å komprimere filer som ikke er spesielt viktige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

Jepp, men ellers måtte de tatt 6 dobbeltlags disc'er og en enkelt lags disc noe som nesten/kan bli kalt idioti i vår generasjon.

De må ha så mange disc'er for å få 50GB .

Siden de har DVD disc'er.

Å da måtte vel spillet ha kostet en god del mer. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

Jepp, men ellers måtte de tatt 6 dobbeltlags disc'er og en enkelt lags disc noe som nesten/kan bli kalt idioti i vår generasjon.

De må ha så mange disc'er for å få 50GB .

Siden de har DVD disc'er.

Å da måtte vel spillet ha kostet en god del mer. :yes:

 

eller bare kompriemere det.

skal banne på at du ikke ser forskjell på det idag med tanke på kompresjons teknologien.

Lenke til kommentar
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

Jepp, men ellers måtte de tatt 6 dobbeltlags disc'er og en enkelt lags disc noe som nesten/kan bli kalt idioti i vår generasjon.

De må ha så mange disc'er for å få 50GB .

Siden de har DVD disc'er.

Å da måtte vel spillet ha kostet en god del mer. :yes:

 

eller bare kompriemere det.

skal banne på at du ikke ser forskjell på det idag med tanke på kompresjons teknologien.

Tror du ikke de har komprimert MGS4?

Men viss dagens komprimerings teknologi er like god som du sier da må jammen MGS4 v?re superbig... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

Jepp, men ellers måtte de tatt 6 dobbeltlags disc'er og en enkelt lags disc noe som nesten/kan bli kalt idioti i vår generasjon.

De må ha så mange disc'er for å få 50GB .

Siden de har DVD disc'er.

Å da måtte vel spillet ha kostet en god del mer. :yes:

 

eller bare kompriemere det.

skal banne på at du ikke ser forskjell på det idag med tanke på kompresjons teknologien.

Tror du ikke de har komprimert MGS4?

Men viss dagens komprimerings teknologi er like god som du sier da må jammen MGS4 v?re superbig... :yes:

 

hele maset med dette "ekke plass på 50GB" er jo fordi de ikke har komprimert

Lenke til kommentar
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

 

En som i hvertfall ikke prøver å skjule at han sterke følelser for en hardwaremagnat som driter i enkeltpersoner. (MAO. fanboy)

 

Forstår ikke hva det er å fryde seg for, vi er da alle gamere. Jeg unner alle gamere MGS4, da det ser ut til å bli helt kickass. Vi gamere burde alle stå sammen mot bransjen, ikke mot de som har andre konsoller enn en selv har.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

 

En som i hvertfall ikke prøver å skjule at han sterke følelser for en hardwaremagnat som driter i enkeltpersoner. (MAO. fanboy)

 

Forstår ikke hva det er å fryde seg for, vi er da alle gamere. Jeg unner alle gamere MGS4, da det ser ut til å bli helt kickass. Vi gamere burde alle stå sammen mot bransjen, ikke mot de som har andre konsoller enn en selv har.

 

enig der..

men kanskje han har store mengder med aksjer i SONY?

Lenke til kommentar
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

Jepp, men ellers måtte de tatt 6 dobbeltlags disc'er og en enkelt lags disc noe som nesten/kan bli kalt idioti i vår generasjon.

De må ha så mange disc'er for å få 50GB .

Siden de har DVD disc'er.

Å da måtte vel spillet ha kostet en god del mer. :yes:

 

eller bare kompriemere det.

skal banne på at du ikke ser forskjell på det idag med tanke på kompresjons teknologien.

Selvfølgelig, det er bare folkene som har utviklet spill i 25 år som ikke har peiling... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

Jepp, men ellers måtte de tatt 6 dobbeltlags disc'er og en enkelt lags disc noe som nesten/kan bli kalt idioti i vår generasjon.

De må ha så mange disc'er for å få 50GB .

Siden de har DVD disc'er.

Å da måtte vel spillet ha kostet en god del mer. :yes:

 

eller bare kompriemere det.

skal banne på at du ikke ser forskjell på det idag med tanke på kompresjons teknologien.

Selvfølgelig, det er bare folkene som har utviklet spill i 25 år som ikke har peiling... :roll:

 

ikke vill komprimere og ikke kan, er to fordkjellige ting...

poenget er at man har teknologi i dag som kan komprimere teksturer veldig bra.

så man må være veldig pirkete for og se negativt på det..

synes du Gears Of War ser dårlig ut?

det er komprimert...

Lenke til kommentar
Det som fryder meg er at dette vel betyr at spillet neppe blir å se på 360. Face :grin:

 

En som i hvertfall ikke prøver å skjule at han sterke følelser for en hardwaremagnat som driter i enkeltpersoner. (MAO. fanboy)

 

Forstår ikke hva det er å fryde seg for, vi er da alle gamere. Jeg unner alle gamere MGS4, da det ser ut til å bli helt kickass. Vi gamere burde alle stå sammen mot bransjen, ikke mot de som har andre konsoller enn en selv har.

 

Jeg vil gjerne ha en god grunn til at jeg brukte 7000,- på denne maskinen. Er det så rart?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ja, NIrD. Går du ennå rundt å tror at teksturene i MGS4 er mindre komprimerte enn i andre spill denne generasjonen. Håper du samtidig tror at Ps3 har 4 gb ram også da.. Er det mulig..

 

nei, var bare snakk om det.

hva er det som tar så mye plass da?

når mass effect er 6GB

klar over at lyd tar sin plass men ikke så mye...

Lenke til kommentar

Jeg står på det jeg sa. Vet ikke så mange tekniske begrep osv, men har sett grafikken til spillet selv. Og ja det er pent. Men ikke betydelig penere enn Gears (dette kan jo selvsagt ikke sies noe om før en faktisk har spilt spilelt) som kom på en DVD, og det med multiplayer. Selvfølgelig kan det være ukomprimert musikk som tar plass, men da vet ikke jeg hvem de prøver å fri til. Det er gamere som spiller MGS4, ikke lydfantaster med surround lyd for hundrevis av tusener.

 

Hvis noen etter spillet blir lansert kan bevise/overtale meg om at spillet virkelig trengte en hel blu-ray, feel free to quote! Tipper Konami tenkte at her var det mulighet for god PR og spare penger på lite effektiv koding eller whatever det kalles.

Vedkommende som får meg til å svelge min egen hatt, ikke bokstavelig talt selvsagt, skal få en meget smigrende setning øverst i signaturen min

Eksempel:

("X" er en sinnsykt dyktig kar, som virkelig vet hva han snakker om. Jeg derimot"

 

Dette kan bli spennende.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Hvis noen etter spillet blir lansert kan bevise/overtale meg om at spillet virkelig trengte en hel blu-ray, feel free to quote! Tipper Konami tenkte at her var det mulighet for god PR og spare penger på lite effektiv koding eller whatever det kalles.

Kode tar uansett ikke opp veldig mye plass, og lite effektiv kode ville du først og fremst merket på ytelsen i spillet og ikke på hvor mye plass den tar. Lyden tar utvilsomt mye plass, men akkurat hva det er som gjør spillet så gigantisk får vi nok ikke vite før det blir sluppet...sier Kojima at han trenger så mye plass, så trenger han så mye plass, er virkelig ikke noe å syte for.

Lenke til kommentar
Jeg står på det jeg sa. Vet ikke så mange tekniske begrep osv, men har sett grafikken til spillet selv. Og ja det er pent. Men ikke betydelig penere enn Gears (dette kan jo selvsagt ikke sies noe om før en faktisk har spilt spilelt) som kom på en DVD, og det med multiplayer. Selvfølgelig kan det være ukomprimert musikk som tar plass, men da vet ikke jeg hvem de prøver å fri til. Det er gamere som spiller MGS4, ikke lydfantaster med surround lyd for hundrevis av tusener.

 

Hvis noen etter spillet blir lansert kan bevise/overtale meg om at spillet virkelig trengte en hel blu-ray, feel free to quote! Tipper Konami tenkte at her var det mulighet for god PR og spare penger på lite effektiv koding eller whatever det kalles.

Vedkommende som får meg til å svelge min egen hatt, ikke bokstavelig talt selvsagt, skal få en meget smigrende setning øverst i signaturen min

Eksempel:

("X" er en sinnsykt dyktig kar, som virkelig vet hva han snakker om. Jeg derimot"

 

Dette kan bli spennende.

 

Er det ikke innlysende ? MGS4 vil inneholde masse høykvalitetsvideo og lyd ! Dette tar mye plass. Kode tar ikke så mye plass. Det er sikkert mye video/lyd som er komprimert så langt det lar seg gjøre uten at det går på akkord med kvaliteten. Jeg ser for meg at det vil være mye video/film som det pleier å være i MGS serien, så dette blir herlig og verd den plassen det vil ta på en Blu-ray plate !!!

Endret av Phantomwar
Lenke til kommentar
Hvis noen etter spillet blir lansert kan bevise/overtale meg om at spillet virkelig trengte en hel blu-ray, feel free to quote! Tipper Konami tenkte at her var det mulighet for god PR og spare penger på lite effektiv koding eller whatever det kalles.

Kode tar uansett ikke opp veldig mye plass, og lite effektiv kode ville du først og fremst merket på ytelsen i spillet og ikke på hvor mye plass den tar. Lyden tar utvilsomt mye plass, men akkurat hva det er som gjør spillet så gigantisk får vi nok ikke vite før det blir sluppet...sier Kojima at han trenger så mye plass, så trenger han så mye plass, er virkelig ikke noe å syte for.

 

Syter ikke jeg. Skal ha spillet selv så fort det kommer, og blir gladere enn noen hvis spillet er så mye som i nærheten av revolusjonerende. Men jeg liker ikke PR-triks, eller lovord som er ment til å skape hype. That's it.

 

Er det ikke innlysende ? MGS4 vil inneholde masse høykvalitetsvideo og lyd ! Dette tar mye plass. Kode tar ikke så mye plass. Det er sikkert mye video/lyd som er komprimert så langt det lar seg gjøre uten at det går på akkord med kvaliteten. Jeg ser for meg at det vil være mye video/film som det pleier å være i MGS serien, så dette blir herlig og verd den plassen det vil ta på en Blu-ray plate !!!

 

Innlysende? Det er lett å si spillet vil ha masse høykvalitetsvideo og lyd, og det kan forsåvidt stemme. Men er det noen som kommer til å se/høre forskjell til slutt? Det er det som betyr noe. Og jeg har fått med meg kode at kode tar lite plass, derfor jeg skrev "kode elle whatever".

 

Out.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...