hlysp Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 PCen min var ganske treig, så jeg oppgraderte ram kort og startet opp igjen. Den var ikke raskere, helt til jeg tok ut internettet. Da var den kjemperask, men da jeg plugget den inn igjen, var den like treig. Hva er det som skjer??? Noen tips? Lenke til kommentar
kristianlm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 høres rart ut! det kan komme av flere ting, men jeg vil tippe driverne dine. har du nyeste versjon? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan også være virus, trojanere e.l. Evt programmer soms er etter oppdateringer på nettet. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan også være virus, trojanere e.l.Evt programmer soms er etter oppdateringer på nettet. Støtter denne. Lenke til kommentar
kristianlm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 mulig, mulig du kan bruke overvåkings programmer og så hva som faktisk blir sendt over linjen. jeg er lite kjendt med sniffing på windows, men har du tilgang til en linux maskin er tcpdump bra. Lenke til kommentar
hlysp Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hei Nå har jeg tatt virus scan flere ganger uten å finne noen virus, og jeg har oppgradert alt som har med internett å gjøre. Ikke rskere Lenke til kommentar
Webgurum Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 plugg ut internetten, så går du inn i Oppgavebehandling f.eks og stapper inn internetten og ser om nye programmer startes. Da finner du nok ut hvilke programmer som driver pcen din til vanvidd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå