Gå til innhold

MAXTOR 80GB HARDDISK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eneste minus er at de blir litt varme uten luftsirkulasjon, men d er ikke noe stort problem...

Offtopic : Blir ikke alle harddisker "litt" varme? :D Uansett hvilke harddisker du har, så lønner det seg å sette en enkel vifte (gjerne en svak som bare støyer 12db eller noe) rett mot de. Ihvertfall hvis de er på 7200 rpm.

Topic : Har aldri hørt noe negativt om Maxtor. Etter at IBM hadde visse problemer var jo annenhver post på "lagringsmedier" hatpost mot IBM, så hadde Maxtor hatt like store problemer, så hadde vi ikke kunnet unngått å merket det.

Selv har jeg kun hatt Western Digital siden 1993. En av de eldre av de sa takk for seg for en uke siden, men utenom det har jeg bare positive erfaringer med WD.

Lenke til kommentar
hadde vært fint om du kunne kommet med litt bedre info om hvem HD du skal kjøpe.

litt vanskelig å svare når vi ikke vet helt sikkert hvem HD du skal kjøpe... ;)

snakk norsk, gutt!

:lol: HEHE synd det jannis, må snakke med Tom nå... (om karakteren din i norsk) :lol:

Lenke til kommentar

eneste minus er at de blir litt varme uten luftsirkulasjon, men d er ikke noe stort problem...

Offtopic : Blir ikke alle harddisker "litt" varme? :D Uansett hvilke harddisker du har, så lønner det seg å sette en enkel vifte (gjerne en svak som bare støyer 12db eller noe) rett mot de. Ihvertfall hvis de er på 7200 rpm.

.

JODA, men IBM disken MIN ligger 10grader under Maxtorene MINE, derfor konkluderer JEG med at maxtorene er varme..

Lenke til kommentar

[quote name="duronpowah

JODA' date=' men IBM disken MIN ligger 10grader under Maxtorene MINE, derfor konkluderer JEG med at maxtorene er varme..[/quote]

Kan være mye som fører til at temperaturen på IBM'en er lavere enn Maxtor. Plassering i kabinett, rpm, antall GB, antall plater, forskjeller i slingringsmonnet på de forskjellige temperaturmålerne osv... Men det kan jo godt være at Maxtorene blir varmere enn IBM. Skal ikke krangle hverken for eller mot det. Bare sier at det kan være mange ytre faktorer som påvirker temperaturen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...