Closed Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Silent Hill Collection Edition til PS2? Takk for svar. Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei!Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Silent Hill Collection Edition til PS2? Takk for svar. Heihei! Tenker du på den med Silent Hill 2, 3, 4 i en stor boks med manualer til alle sammen? Har den i hyllen min , et must for fans av serien! Den kom ut i sammenheng med Silent Hill filmen, men ble revet bort fra hyllene ganske fort, eneste stedet du kan få tak i det er på ebay og liknende steder på nettet. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei!Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Silent Hill Collection Edition til PS2? Takk for svar. Heihei! Tenker du på den med Silent Hill 2, 3, 4 i en stor boks med manualer til alle sammen? Har den i hyllen min , et must for fans av serien! Den kom ut i sammenheng med Silent Hill filmen, men ble revet bort fra hyllene ganske fort, eneste stedet du kan få tak i det er på ebay og liknende steder på nettet. Her Lenke til kommentar
Closed Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hei!Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Silent Hill Collection Edition til PS2? Takk for svar. Heihei! Tenker du på den med Silent Hill 2, 3, 4 i en stor boks med manualer til alle sammen? Har den i hyllen min , et must for fans av serien! Den kom ut i sammenheng med Silent Hill filmen, men ble revet bort fra hyllene ganske fort, eneste stedet du kan få tak i det er på ebay og liknende steder på nettet. Her Ok. Noen som har lyst å bestille for meg? Orker opprette en konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå