kicks Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Spylte litt vann på veggen på badet mitt og tok noen bilder. Her er ett av bilene. EXIF: Blender: 7.1 Lukkertid: 1.3 ISO: 100 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sorry men dette "ga meg" ingenting, er mer spennendes å se dråper på egen vegg her enn de dråpene der, for lite, for uklare dråper, jeg likte ikke, beklager:) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Må si meg enig med zaft, det var matt og kjedelig. var liksom ingenting å feste blikket på. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Likte fargene - det brune gullaktige - ved første øyekast, men ser man lenger på bildet ser man at det er helt fanlige fliser med helt vanlige dråper og ikke så mye mer. Bra med at de var på skrå da, da blir det litt mer "uro", pluss at det mellom flisene er veldig mørkt, gir bildet litt mysterie... Hadde du fått til noen mer spennede dråper ved krysset, og gått nærmere der med samme farger, fått fram litt mer "skittne" detaljer på fliseoverflaten - så kunne det blitt bedre mener jeg. Da ser man ikke like tydelig flisemotivet og veggen, og da blir detaljene mer i fokus. Lenke til kommentar
kicks Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 ja, fokusen er ikke helt bra. tror jeg har beveget meg innenfor nærgrensen for fokusen da jeg tok bildet. var nyttige tips thakladd Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg likte egentlig dette ganske godt; Fargene og det gyldne snitt er på topp Du har fått maksimalt ut av motivet, etter mitt syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå