IceFox Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Var ute på en liten fototur i dag med klare ideer om hva jeg skulle gjøre. Jeg skulle avbilde mine beelskede, men slitne Converse-sko. Her er resultatet jeg ble mest fornøyd med. Hva synes dere om den ellers kreative komposisjonen? Endret 2. mars 2008 av IceFox Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fin komposisjon og liker bakgrunnen. Eneste som bugger meg er utbrentheten oppe på toppen av skoen. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Tillate meg å bumpe denne? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Fargetonene er pene, men synes det blir litt kjedelig med halvsnittet av skoen. Plus at skoen er utbrent på noen få steder, som du sikekrt vet. Men fin og god skarphet på bilde! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns det var et drit fint bilde, men nå har ikke jeg så mye peil på foto da, så beklager det. Men jeg lurer jeg, for jeg kan ikke alt for mye om foto som sagt, men jeg vil lære, hvordan fikk du til fargene ? Jeg syns det var litt spesielle farger, på en positiv måte! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Skal ikke skjule at det har godt gjennom en god del etterbehandling. RAW-filen i seg selv var ikke så spennende, men ACR og PS har gjort jobben. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Var sikker på at jeg kom til å se enda et rævva bilde av røde converse hvor alt annet er gjort svart-hvit. Det var altså ikke hva jeg fant. Småskeptisk til utbrente områder, men ellers: kudos! Kult bilde. Bra etterbehandling også. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Om du søker på deviantart "converse" får du ca 40 000 hits. Jeg vedder samtlige indre organer på at ca 10 000 av disse er relativt like dette bildet =) Ellers er det jo veldig fint, sikkert finere enn 9 600 av de på deviantart. Ikke ment som veldig slemt, men har sett min del av converse bilder gjennom tidene, og begynner å bli liiiiitt lei Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg tenkte det samme som cruelphotography. Føltes som jeg hadde satt meg fast i deviantarthelvete i 2004 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Er klar over at det finnes tusenvis av Converse-bilder lik dette. Uten å faktisk ha sett alt for mange av disse, hadde jeg bare klare planer om hvordan jeg ville gjøre det. Betongunderlag og vann i bakgrunn. Så måtte nesten prøve. Men som jeg skrev litt i første post lurte jeg på hvordan komposisjonen fungerte. Fungerte det med bare halv sko? Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nei, det er kjedelig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Converse er oppbrukt ja, men helhetlig av bildet uten å mimre tilbake alle gangene man har sett bilder med Converse sko. Synes jeg at bildet er spennende og har god komposisjon, eneste jeg ikke liker er utbrenthet i toppen av skoen som noen nevnte. Halv sko funker meget bra. Det forteller meg at skoen har opplevd en god del, men dens tid er ikke over ennå selv om den har en hard levestil ved å vise fram sin omgivelse(bakgrunn; betong og vann) Endret 4. mars 2008 av Fox Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Takk for konstruktiv kritikk Fox Skal se om jeg får klont vekk det pokkers utbrente område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå