Tore Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ettersom viften på skjermkortet mitt begynte å bråke helt hinsides, så nappet jeg såklart ut viftekontakten... (Dette da etter dama truet med å flytte fra meg pga bråket) Så nå er pcn dønn stille... Anyway, dette er nå over en mnd siden, å skjermkortet har fungert som bare det... Men i kveld nå så testet jeg hva temperaturen lå på, av nyskjerrighet... Skjermkortet er dønn stabilt, ikke no tull... (nytt skjermkort er bestillt) Endret 2. mars 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Vel.. stabilt... mjaja. Det er ikke alle kort som eksploderer hvis du tar vekk viften, men regner med levetiden har blitt redusert. Hvis det virker, sa ser jegi kke noe vits i a skifte. edit, hadde sikkert ikke gjort noe a lime pa en liten viftelos kjoleribbe elns. Endret 2. mars 2008 av Ståle Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 kan vel lage middag på skjermkortet nå...pass på at hybelkaniner ikke tar fyr.. mener å huske at max temp gjerne er rundt 110'c - men er mulig jeg tar feil. Hvorfor kjøpte du ikke bare en ny vite til en hundrings og slang på den? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Skjermkortet har Arctic Cooling kjøler, å har liksom ikke vært over 50grader før.. Kunne kanskje satt på en liten vifte på innsugshullet på kjøleren eller no... tror jeg skal finne meg et program som logger temp... 125grader var etter jeg hadde lukket spillet å rakk å trykke på Printscr. Jeg har uansett hatt lyst på nytt skjermkort en stund, det jeg har er Saphire Radeon X800... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Eg fant noko interessant: http://www.hardware.no/artikler/8800_gt_i_...v_versjon/44799 Kor god luftgjennomstrømning bør det vere i kabinettet for at dette skal funke OK? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 hmm, nå logget jeg temp en stund, virker nesten som om 125grader er max sensoren registrerer... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når du tar hånden ned i nærheten av skjermkortet, er det _veldig_ varmt da? Virker så rart at det er dønn stabilt når det mest sannsynlig er over 125 grader (siden det ikke blir målt høyere). Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Kan ikke ta på kortet nei... 127 grader er det meste jeg får... Ikke en eneste artifact å se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå