-Shark- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Som emnetittlen sier så er jeg ute etter et program hvor jeg kan klippe ut en del av sangen, og la oss si bruke den som ringetone. Noen som vet om noen gode,gratis og enkle programmer? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hvis det bare er å klippe og så legge den inn på telefonen er jo windows movie maker bedre en bra nok får å gjøre den oppgaven. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 MP3 Trim finner du her som du kan prøve. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 hvis det bare er å klippe og så legge den inn på telefonen er jo windows movie maker bedre en bra nok får å gjøre den oppgaven. Har jeg det i Xp pro? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ja det er innebygd i alle windows fra ca 2000 til vista Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Audacity Men hvis du vil ha det i MP3-format når du lagrer, må du "innstallere" LAME også. En MP3-codec du putter sammen alle .dll filene (tror det er i WINDOWS-mappa) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 men er ikke de fleste sangene i dag, mp3 format? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jo, men programmet trenger en programutvidelse for å kunne lagre som MP3. Denne programutvidelsen heter LAME. Rart, men sant. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Så jeg må laste ned ''Audacity'' og så tilleggsprogram kalt ''Lame''? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 ikke hvis musikkfilen er allerede i mp3 format Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jo. Audacity må ha LAME .codecen for å kunne eksportere fila som .mp3 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 min lillebror kopierte direkte en mp3 fil over til telefonen hans, så jeg er i tvil på det du sier.... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Som var klippet i Audacity uten LAME-codecen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå