SprengtLegobil Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg leta lenge etter et forum for musikk og nettbutikker men fant ikke noe, prøver her.. Jeg vil kjøpe en cd eller to fra nettbutikken A Different Drum. www.adifferentdrum.com De har spesialisert seg på synthpop og diverse underground elektronisk/industri musikk. Lurer bare på om noen har vært borti den butikken, evt handlet der? Gode, dårlige erfaringer? Jeg har Amazon.com som et alternativ(har handlet et par filmer og cd'er der før) men de er litt dyrere og har ikke like godt utvalg(innenfor synthpop genren). De har også vært rimelig trege på levering. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 prøv alltid og finne norske butikker. så slipper du å ha så helvettes vanskelige situasjoner som ødelakt vare og toll Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 prøv alltid og finne norske butikker. så slipper du å ha så helvettes vanskelige situasjoner som ødelakt vare og toll Ja men det er ikke så lett når de norske butikkene ikke har de varene man er ute etter. Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Hm.. nå fant jeg kanskje en butikk som ligner på A Different Drum.. Shadowland ( www.shadowland.no ) Norsk til og med, OG ligger i Oslo Tar meg en tur dit i morra.. Kanskje jeg har funnet drømmebutikken for med det utvalget jeg ser på nettsida, WOW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå