Kim T Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei vet at noen ikke liker at man tukler for mye med bilder men ble litt kreativ med dette bildet. Spørsmålet e om det ble kult eller ikke. Kim... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Ingen kommentarer. Får vel ta det som et dårlig bilde da. For de som lurte. Det er Olivenolje i vann i en kjele under koking av pasta som er motivet. Tatt håndholdt. Kim... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ingen kommentarer. Får vel ta det som et dårlig bilde da. For de som lurte. Det er Olivenolje i vann i en kjele under koking av pasta som er motivet. Tatt håndholdt. Kim... Det at ingen sier noe, behøver ikke å bety at bildet er dårlig. Det er heller det at det er vanskelig å uttale seg om der og da - man må tenke seg litt om. Tom Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bildet er bra det,slike bilder bidrar til å sette fantasien i sving for å finne ut hva det egentlig er. Bra bilde synest jeg. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vanndråper på olivenolje? Bildet er forsåvidt bra, men ikke veldig spennende. Og du bør dempe den skarpe refleksen (fra blitzen?) på toppen av dråpa. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det er motsatt. Olivenolje dråper i vann. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er ett bra abstrakt bilde, jeg skjønte ikke hva det var før du sa det... Så hvis det var meningen å gjøre noe abstrakt har du lykkes i mine øyne:) Mer har jeg ikke å si. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det var eit fryktelig spennende bilde, jeg likte det! Jeg syntes kanskje du skulle fått dråpene litt mer "midt i bildet" sånn at det første du legger øynene dine på er sentrum, nå er liksom fokuset ditt litt for høyt i bildet. Det at det er litt skarp og lys refleksjon fra blitzen gjør ingenting, det får bare opp spenningen i bildet! Og en ting til... Dropp den STORE signaturen med en litt mindre eller ikke i det hele tatt (tviler på at noen stjeler bildene dine her inne uansett) Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Spennende abstrakt dette. Kanskje det hadde vært en ide å prøvd å lage en serie på f.eks. 3 bilder som kunne vært satt opp på samme vegg? Synes iallfall det var et ganske så vellykket bilde som kan være verdt å henge opp i et passende miljø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå