Gissan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Man tar bedre bilder med UV-filter på enn med linsedeksel på. Vær grei og hold deg saklig da. Er fullt klar over at sensorene stenger ute uv stråler....Streng tatt er UV filter bare glass uten noen form for funskjon. Han var da så saklig som man kan bli? Hjelper ikke mye hvis linsedekselet blokkerer alt lys. Strengt tatt, ja, kanskje, men selv har jeg opplevd å knuse UV-filteret på min 70-200/4L. Uten det ville objektivet ha vært ubrukelig. Hahha, unnskyld. Jeg burde ha lest den nøyere. Hehe, ja, kanskje. Hvilket kamera har du, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Man tar bedre bilder med UV-filter på enn med linsedeksel på. Vær grei og hold deg saklig da. Er fullt klar over at sensorene stenger ute uv stråler....Streng tatt er UV filter bare glass uten noen form for funskjon. Han var da så saklig som man kan bli? Hjelper ikke mye hvis linsedekselet blokkerer alt lys. Strengt tatt, ja, kanskje, men selv har jeg opplevd å knuse UV-filteret på min 70-200/4L. Uten det ville objektivet ha vært ubrukelig. Hahha, unnskyld. Jeg burde ha lest den nøyere. Hehe, ja, kanskje. Hvilket kamera har du, om jeg tør spørre? Jeg? D300...? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe, ja, kanskje. Hvilket kamera har du, om jeg tør spørre? Jeg? D300...? Åja, såpass ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå