Bonaqua123 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har lyst på ny mobil med touch skjerm. Egentlig så har jo alle det:P Iphone har touch Ku990 har touch W960i har touch og K850i bare tre taster da men så har den et av de beste kameraene. Har lånt en kamerat sin Iphone i noen timer, ble jo nærmest forelsket. for et design og deilig med multi touch har også prøvd K850i den var fin den også da, men så lurer jeg litt på de andre? noen som har noen erfaringer? Har vudert å kjøpe K850i + ipod touch 32gb men er litt usikker. Mobilen: Kamera spiller egentlig ikke så stor rolle. kjekt å ha. Mp3 viktig Film Viktig Edge, 3g, turbo 3g ikke viktig en mobil som ikke bare kan brukes til å sende meld og ringe med en du kan holde på med i timesvis uten og gå lei. Touch vil helst ha det;) kom med tips til hva du ville valgt. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg vippet mellom IPhone og LG KU990, men jeg valgte LG sin telefon. Største grunnen er kamera og bilde kvalitet, MMS og ikke minst full garanti. Har lekt med telefonen i dag og jeg er kjempe fornøyd med den Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Å si at alle har touch-skjerm er en sannhet med modifikasjoner. iPhone har ikke touch-skjerm, den har multi-touch-skjerm, noe som åpner for et hav av nye applikasjonsmuligheter. Utviklerne har såvidt begynt å tappe av potensialet. Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 vet det ble feil å skrive det, men du skjønte pointe:P Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 noen gang vurdert n82? ja! den har jo verdens beste touchskjerm On topic: er helt enig i at iPhone er den perfekte mobilen for deg med den nye firmwaren til iphone har kameraet også blitt bedre. Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 noen gang vurdert n82? ja! den har jo verdens beste touchskjerm On topic: er helt enig i at iPhone er den perfekte mobilen for deg med den nye firmwaren til iphone har kameraet også blitt bedre. takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå