BeCo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Kazaa pIRC Winamp ... og fortsetter...... veeeeldig langt! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Winamp mIRC quake3 Finnes masse mer.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 winamp opera editplus (photoshop) (dreamweaver) (homemade irc klient) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Mine er: -Winamp -mIRC -Og en masse Startrek episoder og se. (Har klart meg med dette i over 1mnd før.. Grunnen til det er at jeg ikke hadde hardiskplass. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 - Winamp - Et eller annet avspillingsprogram (gjerne WMP) - Windows Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 - Phoenix Mozilla Firebird, whatever den heter nå... - Emacs, kongen over alle teksteditorer. - Altdesk, fordi jeg MÅ ha virtuelle desktops i win2k! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 winamp opera musicbrainz tagger (!) http://www.musicbrainz.org/ smartftp winace mirc textpad cdex nero jeg kan skrive så langt som bare rakkern jeg... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det tror jeg de fleste her inne kan... 8) Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Winamp FlashFXP Daemon-Tools (WinRAR) (CS) (NERO) (mIRC) (Notepad) (DUMeter) (IE) (Calculator) (NAV2003) (BlackICE) (oDC++) (Ad-Aware) (MediaPlayer Classic) (All Seeing Eye) (AP GuitarTuner) ++ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Talisman Msuicmatch jukebox Opera Trillian Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Tja, Windows XP Pro Internet Explorer Microsoft Office XP Pro Det er de jeg må ha... i tillegg til dem har man jo mange andre små morsomme ting, men det er de der jeg bruker mest. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tja, Windows XP Pro Internet Explorer Microsoft Office XP Pro Det er de jeg må ha... i tillegg til dem har man jo mange andre små morsomme ting, men det er de der jeg bruker mest. Det er jo de små morsomme tingene du må nevne... De som kanskje ikke alle vet om Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ...quake3... Hey! En annen hardbarka Quake fan her! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 1. Winamp 2. Norton antivirus 3. Firewall Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 1. Internet Explorer 2. Outlook 3. Mirc :oops: Lenke til kommentar
ttd Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 WinISO -Genialt program for å åpne, redigere, lage og konvertere .iso, .bin og de fleste andre image filer Mozilla -Rask som F og myyye bedre enn IE Quake 3 -Må bare spilles en gang om dagen minst Kazaa Lite -virker som det skal Nvmax -for å stille på options til skjermkortet Nero -Hva ellers? Daemon Tools -Genialt MBM -Nødevndig når du daglig skrur ned volten til prossesorvifta(delta 60mm) så langt at den så vidt går rundt... Det har redda meg flere ganger... DVD-Rom uttility -Prog fra Pioneer for å stille DVD-spilleren min til "quiet-mode"... Seer du masse DivX på cd er dette et must. Funker vel atageligvis bare på Pioneer-spillere, da :-? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 vel, kan jo dra frem flere godsaker: Tetris - finnes ikke noe mer avhengighetsskapende StarCraft - vel, jeg spiller det... igjen, etter 4 års pause RealPlayer - er SouthPark fan, og alle episodene kommer ut i RealMedia format (PS: Real programmene er treige, men de funker). Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 (Windows) Opera Winamp Notepad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå