Pawerilo Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 1. 3dsmax2. Notepad (Programmering) 3. IRC klient ENDELIG noen som bruker 3dsmax! Så Blizzard, hva bruker du d til, med i en MOD eller noe? Kan også anbelfale Milkshape hvis du er interessert i modelling, d er ytrolig simplt å bruke, men resultatene blir gode! Ikke 10% av max sine egenskaper og finesser da... 8) Ja, bruker 3dsmax en del til game-modelling. Men det max har blitt mest brukt til frem til nå er nok bil-modelling.. Og ja, enig i at Milkshape er et utrolig flott program hvis man skal lage modeller til spill. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 I rangert rekkefølge: 1. Officepakken 2. Nero 3. Winamp Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 1> Q3 2> Alle seeing eye 3> Irc Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 1. 3dsmax2. Notepad (Programmering) 3. IRC klient ENDELIG noen som bruker 3dsmax! Så Blizzard, hva bruker du d til, med i en MOD eller noe? Kan også anbelfale Milkshape hvis du er interessert i modelling, d er ytrolig simplt å bruke, men resultatene blir gode! Ikke 10% av max sine egenskaper og finesser da... 8) Ja, bruker 3dsmax en del til game-modelling. Men det max har blitt mest brukt til frem til nå er nok bil-modelling.. Og ja, enig i at Milkshape er et utrolig flott program hvis man skal lage modeller til spill. Bruker nå mest max til rendering jeg da, har ikke orket å sette meg helt inn i programmets muligheter, men jeg har en viss anelse om hvor gjennomført d er.... Du har ikke noen modeller du kan vise meg da, hjemmeside eller no? Lager mest våpen jeg, jobber for en UT2003-MOD. -Cal Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Unreal Tournament, MS Office, Fantom CD. Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 1. Et alternativt skall (PureLS, LiteStep eller Blackbox) 2. Total Commander www.ghisler.com - som en eller annen sa: Lureste investeringen jeg har gjort. 3. UltraEdit, tenker jeg... i hvert fall en eller annen tekst-editor Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 1. Opera 7 (Bork Edition)ftp://ftp.opera.com/pub/opera/custom/win/bork/8) 2.En musikk spiller(Akkurat nå:Sonique) 3. Photoshop 7(ev. andre bilde behandlingsprogram) --- 4. Kazaa (Lite) 5. Visual Studio .NET eventuelt SharpDevelop + WebMatrix 6. Trillian/MSN (bruker begge) EDIT: Musikk spiller er fornadret til Sonique Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 3 programmer jeg bruker mye: 1. Opera 2. Winamp 2x 3. Notepad Bruker egentlig Fraps mer enn notepad, men det kan jeg klare meg uten. WinRAR burde engentlig også være med. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Tja.. regner med vi snakker win32 progammer her .. såh 1. notepad , uvurderelig program som har gjort mye bra for meg:) 2. winrar, har byttet ut winzip som mest brukte komprimeringsprogram 3. miranda icq! ------ Så kan man jo også nevne: FlashFXP , RaidenFTPD(beste win32 ftp server ever, så bra at jeg har betalt registering tilogmed:). AcdSee , cdrwin (for å være et av de eldsteog kuleste cue/bin brenne programmene), uae & winfellow (for nydelig amiga emulering), mame (arcade), nei lista blir for lang.. For DOS: qpeg 1.7.. CubicPlayer 1.8, og tasm og pkzip og arj:) For Amiga: xcopy For c64: GRL turbotape Dragon32: Defense! sorry tok litt av her:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 - Windows 2000. Laste ned? 1. Office Xp 2. Photoshop 3. Trend Micro - virusscann Og så WinZip, WinAmp (2.81) osv. Og spill da... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 1. notepad 2 winamp (2.81) 3 er for tung! 3 ? Lenke til kommentar
Haldarim Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 1. Windows Media Player (nyeste version, seff) 2. CloneCD (kopierer alt!!! ) 3. Starcraft (rett og slett fordi man blir aldri lei av det, men hvis den dagen kommer blir livet plutselig tommere... ) Lenke til kommentar
ironfist Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Nyttig på skolen: 1. MATLAB 2. EMACS + LATEX 3. MAPLE 4. CorelDraw 5. Acrobat Reader + Postscript Fritid: 1. DC++ 2. Outlook Express 3. Winamp 3.0 4. Messenger 5. WMP 9.0 6. Total Commander Lenke til kommentar
devnull Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 vim - one editor to rule them all... OpenSSH - secure shell dc - an arbitrary precision calculator + en brukelig browser selvfølgelig, f.eks. mozilla, konqueror eller opera. Lenke til kommentar
yeechi Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hva med Textpad som substitutt for notepad?[http://www.textpad.com/]...fint med farge koder da Lenke til kommentar
svenna Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Er vel litt juks å liste opp min egen programvare, men jeg klarer meg ikke uten..og det er det første som installeres Win Menu www.sventore.com TextIt www.sventore.com Delphi 5 www.borland.com HomeSite 5.1 www.macromedia.com Firebird + db klienter firebird.sw.net google:ibaccess Apache/PHP/MySQL www.*.com MS Office TightVNC www.tightvnc.com Msg Plus 2 www.msgplus.net ..litt mere enn 3, men alt på inn med en gang for å få gjort noe som helst Det hw.no brukere liker best er nok å liste opp alt mulig, det krever minimalt med intelegens, man øker post antallet og er jo veldig sosialt Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 mstsc.exe sslftp.exe ipconfig.exe & Citrix Metaframe fire ting som jeg ikke klarer meg uten, ikke på min WrkSation-maskin. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 1.Photoshop 2.Kazaa(Lite) www.k-lite.com8 3.Winamp www.winamp.com 4.Zoom Player 5.Counter Strike (hvis vi kan skrive spill) Lenke til kommentar
scenest Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 www.k-lite mener jeg :oops: Lenke til kommentar
scenest Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 vi prøver igjen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: www.k-lite.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå