Gå til innhold

De 3 programmene du ikke klarer deg uten!

Sicho

Anbefalte innlegg

1. 3dsmax

2. Notepad (Programmering)

3. IRC klient

ENDELIG noen som bruker 3dsmax! Så Blizzard, hva bruker du d til, med i en MOD eller noe? Kan også anbelfale Milkshape hvis du er interessert i modelling, d er ytrolig simplt å bruke, men resultatene blir gode! Ikke 10% av max sine egenskaper og finesser da... 8)

Ja, bruker 3dsmax en del til game-modelling. Men det max har blitt mest brukt til frem til nå er nok bil-modelling.. :) Og ja, enig i at Milkshape er et utrolig flott program hvis man skal lage modeller til spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. 3dsmax

2. Notepad (Programmering)

3. IRC klient

ENDELIG noen som bruker 3dsmax! Så Blizzard, hva bruker du d til, med i en MOD eller noe? Kan også anbelfale Milkshape hvis du er interessert i modelling, d er ytrolig simplt å bruke, men resultatene blir gode! Ikke 10% av max sine egenskaper og finesser da... 8)

Ja, bruker 3dsmax en del til game-modelling. Men det max har blitt mest brukt til frem til nå er nok bil-modelling.. :) Og ja, enig i at Milkshape er et utrolig flott program hvis man skal lage modeller til spill.

Bruker nå mest max til rendering jeg da, har ikke orket å sette meg helt inn i programmets muligheter, men jeg har en viss anelse om hvor gjennomført d er.... Du har ikke noen modeller du kan vise meg da, hjemmeside eller no? Lager mest våpen jeg, jobber for en UT2003-MOD.

-Cal

Lenke til kommentar

Tja.. regner med vi snakker win32 progammer her .. såh

1. notepad , uvurderelig program som har gjort mye bra for meg:)

2. winrar, har byttet ut winzip som mest brukte komprimeringsprogram

3. miranda icq!

------

Så kan man jo også nevne:

FlashFXP , RaidenFTPD(beste win32 ftp server ever, så bra at jeg har betalt registering tilogmed:). AcdSee , cdrwin (for å være et av de eldsteog kuleste cue/bin brenne programmene), uae & winfellow (for nydelig amiga emulering), mame (arcade), nei lista blir for lang..

For DOS:

qpeg 1.7.. CubicPlayer 1.8, og tasm og pkzip og arj:)

For Amiga:

xcopy :)

For c64:

GRL turbotape :)

Dragon32:

Defense!

sorry tok litt av her:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

- Windows 2000. Laste ned? :roll:

1. Office Xp

2. Photoshop

3. Trend Micro - virusscann

Og så WinZip, WinAmp (2.81) osv. Og spill da...

Lenke til kommentar

Er vel litt juks å liste opp min egen programvare, men jeg klarer meg ikke uten..og det er det første som installeres

Win Menu www.sventore.com

TextIt www.sventore.com

Delphi 5 www.borland.com

HomeSite 5.1 www.macromedia.com

Firebird + db klienter firebird.sw.net google:ibaccess

Apache/PHP/MySQL www.*.com

MS Office

TightVNC www.tightvnc.com

Msg Plus 2 www.msgplus.net

..litt mere enn 3, men alt på inn med en gang for å få gjort noe som helst :)

Det hw.no brukere liker best er nok å liste opp alt mulig, det krever minimalt med intelegens, man øker post antallet og er jo veldig sosialt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...