Gå til innhold

Hvor stor oppgradering er nødvendig for å spille nye spill?

Anbefalte innlegg

hei! jeg syns du skal kjøpe billigutgaven av Asus A7N8X hovedkort, XP2002 CPU og en 512 MB DDR RAM brikke...pris: 2500 KR på komplett.no

Snart vil SDRAM være helt out, så det er like greit og skifte til DDR

Ja. Og snart kommer DDR II, så hva er logikken?

er ddr2 raskere enn ddr da?

Seff! er du helt CP skadd eller??? Hva er vitsen å komme noe nytt som er tregere og dårligere????? :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si meg enig med flere andre her. I og med at du uansett har tenkt til å ta en full oppgradering senere, ville jeg nøyd meg med en rambrikke til (256).

Noe du kan gjøre, er å allerede i dag sette deg ned og plukke ut alle komponentene du vil ha når du skal bygge nytt. Følg så med ukentlig å se at prisene på dine utvalgte komponenter raser.

Når jeg bygde nytt for noen uker siden, Betalte jeg totalt 17 000,-

Når jeg valgte ut det jeg skulle ha noen måneder tidligere hadde det kostet 24 000,- (fra samme butikk seff)

litt off topic men :roll:

Lenke til kommentar
hei! jeg syns du skal kjøpe billigutgaven av Asus A7N8X hovedkort, XP2002 CPU og en 512 MB DDR RAM brikke...pris: 2500 KR på komplett.no

Snart vil SDRAM være helt out, så det er like greit og skifte til DDR

Ja. Og snart kommer DDR II, så hva er logikken?

Nåja, vil nå si at logikken med det du nevner er og helt på tur, er så og si ingen som kjøper nye pc'er idag med sdram? Er kun DDR ram som selger nå. DDR2 er det ingen som vet når det kommer, men de sier i 2004 en gang.

Lenke til kommentar

Er spent på hvor mye bedre det blir når jeg får Maya II(Rad.9700Pro) inn jeg. :roll:

PC:

Athlon 1300 Mhz(200Mhz FSB)

640 SD-RAM

For øyeblikket; GeForce2GTS (32DDR-SDRAM)

Satser på at pc'n får det boostet den trenger til jeg får råd til nytt utstyr.(Hammer prosessor, HK, 1GB DDR minne osv..) :)

Lenke til kommentar
Er spent på hvor mye bedre det blir når jeg får Maya II(Rad.9700Pro) inn jeg. :roll:

PC:

Athlon 1300 Mhz(200Mhz FSB)

640 SD-RAM

For øyeblikket; GeForce2GTS (32DDR-SDRAM)

Satser på at pc'n får det boostet den trenger til jeg får råd til nytt utstyr.(Hammer prosessor, HK, 1GB DDR minne osv..) :)

For å si det sånn: jeg gikk fra 147 poeng i 3DMark2003 til noe over 3200 (uten overklokking) med min Radeon 9500Pro... Men dette har jo bare med støtte for DirectX9 å gjøre, Geforce 2 støttet vel ikke DirectX8 så vidt jeg husker?

Men resultatene i 3DMark2001 doblet seg også (og vel så det...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...