Gå til innhold

Hvordan reagerer en 6 åring på en ukes Playstation forbud?

R@ge

Anbefalte innlegg

Som nevnt av flere andre her synes jeg det er meget betenklig at dette skal vises på Youtube. Når gutten din finner ut "at pappa har lagt ut en film på internet for å latterliggjøre meg" risikerer du at han får store tillitsproblemer til deg senere i livet.

Du har heller ingen garanti for at denne filmen kan misbrukes av mobbere mot sønnen din.

Han lo så tårene nesten sprutet når han fikk se filmen etterpå selv, men det er en annen sak...

Nå tror jeg heller ikke noen ville blitt mobbet for en slik film heller, gutten er jo 6 år.

Ville noen av dere blitt plaget om dere så en litt morsom film fra dere var 6 år??

Dere ville nok bare ledd like godt som alle andre.

EDIT: har forresten ikke publisert navn og adresse da :p

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er bare bra at man setter grenser, selv om jeg er bare 16 anda er jeg glad for at mine foreldre setter grenser på hvor mye jeg kan gjøre ditt og gjøre datt. med all denne tids generasjons unger spiller kunne man ha brukt på lekser og en sosial sport eller en aktivitet, så det fyker bort en god andel timer i året. når jeg selv blir far om, gud vet når? vil jeg vente så lenge som mulig før jeg gir en spille maskin eller pc, jeg ville heller ha muntert opp til å spille fotball eller tensing og speiding og latt han eller hun blitt mer vant til å omgås andre. :yes:

i dag ser jeg første klassinger med mobiltelefon, så jeg spør meg selv, hva trenger de den til egentlig? kanskje bare å ringe hjem og si at de vil bli hentet. i tillegg så bruker de sikkert telefonen mer som en spille maskin en som en kommuniseringen enhet. personlig fikk jeg ikke lov til å kjøpe meg telefon før jeg begynte på ungdoms skolen, selv om det var kjipt så stiller jeg meg spørsmålet i dag, hva skulle jeg egentlig med en telefon da? :hmm:

jeg skal være litt tøff med å si at unger med litt strenge foreldre lærer mer om folkeskikk ved å ta vare på en ting de får eller kjøper, men i grunn er jo tv spill ikke noe du trenger i livet, du trenger jo mer utdannelse og jobb en spilling. jeg tror at unger uten pc og spill har det bedre med seg selv senere i livet, så jeg vil konkludere med at foreldre som setter grenser tydelig vil få unger med bedre respekt for seg selv og andre senere i livet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hah! Nå har jeg adressen din R@ge! Mot et lite mellomlegg, kan jeg sende den til deg Dark Archon :)

Edit: Navn også  :ph34r:

Edit 2: Bilde også  :D  (tror jeg)

HAHAHA.. tulling... det der er ikke meg nei....

Viss du nå av en eller annen grunn skulle ha interesse av å skrape opp adressen min så send meg det du finner på PM er du snill...

Ikke skjønner jeg hvorfor det skulle være så spennende heller, jeg er fryktelig kjedelig i virkeligheten *lol*

Hei.. hei.. dette er meg forresten :)

th_3_rage2.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Må si guttungen din var ganske søt og morsom mens han var sinna. Lurt å ikke være reaktiv, som du var. Vis hvem som er sjefen :thumbup:

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...