R@ge Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 6 år og allerede avhengig av PS3! Det ble skikkelig bråk når vi nektet guttungen å spille Playstation 3 i dag. Årsaken var at han rett og slett hadde oppført seg helt ufyselig og vi nektet han derfor å spille. Han brukte alle triks i boka for å overbevise oss om at han bare måtte få spille. Men det var først da jeg sa at forbudet ville bli utvidet at han klikket skikkelig Vi kan vel konkludere med at denne gutten trenger litt avvenning fra Playstation 3, huff Kilde: www.sinna.no Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 her snakker vi sinne ja.. godt å se det blir satt grenser rundt omkring. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Haha! Når guttungen bare faller ned fra trappen, og blir utrolig sur når han sier den er plugget ut! Endret 2. mars 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Stakkars lille gutt.. *kjenne seg igjen* Godt dem setter grenser. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke mobb meg da folkens, ikke så lett da. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ntåå.. han var søt da. Daakar liten . Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Æsj, YouTube er treigt om dagen. =\ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Utilgivelig dårlige foreldre tenker jeg. Carl Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jævlig dårlig gjort å filme slikt og legge på youtube.. Tenker det blir morro for "sinnataggen" når hele skolen har sett dette ja. Lenke til kommentar
desverre Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Man trenger IKKE og være 6 år for og være avhengig av spill, vi har en på 11år han var helt hekta, og da er var et sant "helvete" når vi begynnte og sette foten ned. Han lurte oss trill rund og gjorde alt som sto i hans makt for og få spille. Men nå et år seinare begynner det og roe seg, han har forstått at det bare er en time for dagen maks, (det er ikke alle dager han får spille)og det har begynnt og ble flere og flere dager han "glemmer" og spille :!: og det viser seg igjen og igjen at de liker grenser og at de blir bedre og ha med og gjøre når de ikke får spille så mye. Så et tips til alle med barn og spill/data tilgjngelig sett grenser for bruken fra begynnelsen av. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Pfft, da spiller han bare hos venner. En time pr dag var da latterlig lite! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 På tide å ringe Super Nanny? Er i hvert fall en tordivel med mye futt i. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Pfft, da spiller han bare hos venner. En time pr dag var da latterlig lite! Win. @ dessverre: Det funker ikke, han lurer deg nok fortsatt trill rundt! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er som å se brødrene mine. Samme reaksjonen, og samme "triksene". Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Jævlig dårlig gjort å filme slikt og legge på youtube.. Tenker det blir morro for "sinnataggen" når hele skolen har sett dette ja. det er jo noen år til det blir et problem skulle jeg tro... Men ja, du kan være sikker på at vi skal vise disse filmene til gutten om noen år.... Dette er jo sånnt som er hysterisk morsomt å ta når de gifter seg til eksempel.. *wicked* Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Det er tull å si at dette er dårlig oppdragelse. Hvis R@ge takler slike situasjoner på samme måte uten kameraet til stede syns jeg han er flink. Er ikke mange fedre som ikke "klikker" tilbake, og skriker like mye som barnet. Edit: Men å legge det ut på youtube likte jeg ikke helt. Endret 4. mars 2008 av Dataprob Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 1 time er mye på den alderen da, helt frem til 3. klasse elns fikk jeg bare spille en halvtime om dagen. Ble etterhvert utvidet til halvannen time, og så ble det fjernet helt, siden jeg spilte jo ikke noe etterhvert uansett. Jeg spilte dog av og til hos venner selv, men dro ikke til venner for å spille. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor la du det ut på Youtube, egentlig? Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Som nevnt av flere andre her synes jeg det er meget betenklig at dette skal vises på Youtube. Når gutten din finner ut "at pappa har lagt ut en film på internet for å latterliggjøre meg" risikerer du at han får store tillitsproblemer til deg senere i livet. Du har heller ingen garanti for at denne filmen kan misbrukes av mobbere mot sønnen din. Dessuten er vel dette strengt talt ikke noe nytt. Barn som sutrer over at de ikke får is/godteri/playstation/være sent oppe, er vel noe som samtlige foreldre har opplevd mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå