zipp- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei. Har et XFX 8800GT 640MHz versjon, og har tenkt å skaffe meg et til. Det jeg lurer på er om kjølingen osv. er bedre på 640M versjonen enn på standard versjonen på 600M. Hvis det er akkurat samme kort, kan jeg klokke det like høyt som jeg kan med det kortet jeg allerede har? Hva anbefaler dere meg å kjøpe? Har veldig lite penger akkurat nå, det er derfor jeg prøver å spare 300kr på å kjøpe standard versjonen. Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ja du kan nok uten større problem klokke opp til samme hastighet. Som regel så kan du også klokke et stykke lengre enn det også. De overklokkede skjermkortene trenger ikke være stort bedre overklokkere, og du kan med litt flaks nå like høyt og høyere med et standardkort. Men med standradkort så er det ignen garantier. Kan du, eller skal du overklokke så har det liten/ingen hensikt å gå for den fabrikkoverklokkede versjonen. Endret 2. mars 2008 av andrull Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Ja du kan nok uten større problem klokke opp til samme hastighet. Som regel så kan du også klokke et stykke lengre enn det også. De overklokkede skjermkortene trenger ikke være stort bedre overklokkere, og du kan med litt flaks nå like høyt og høyere med et standardkort. Men med standradkort så er det ignen garantier. Kan du, eller skal du overklokke så har det liten/ingen hensikt å gå for den fabrikkoverklokkede versjonen. Takk for raskt svar. Da går jeg for standard kortet. Har tenkt å klokke det enda høyere uansett, så garantien bryr jeg meg ikke så veldig mye om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå