Ruste Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har nesten akkurat begynt og spille Live, og fant ut i dag at min gratis XBL måned var over, pågrunn av trøbbel med internettet har jeg ikke fått brukt det så mye. Så vis det er noen som har et 48 timers kort dem ikke trenger, så hadde jeg vært evig takknemlig vis jeg kunne fått det. (Vet ikke helt om det var riktig tråd) Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Utrolig, men sant så er folk her på forumet så utrolig gjerrige på slike koder. Skulle gjerne gitt deg, men jeg har ingen. Søker du på "Free 48-hour xbox live codes" så får du vel opp et og annet. Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Utrolig, men sant så er folk her på forumet så utrolig gjerrige på slike koder.Skulle gjerne gitt deg, men jeg har ingen. Søker du på "Free 48-hour xbox live codes" så får du vel opp et og annet. Tja, på hvilket grunnlag har du for å si det? Har oppfatning av at det gis bort en del koder nå og da jeg. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 En stor tråd om akkurat dette, for en liten stund siden hvor en stor del av folka mente at de som spør om slike koder bare prøver å snylte seg på det osv, og at det var uaktuelt å gi bort... Det er mitt grunnlag Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvordan får dere tak i 48-timers greierne fra starten av? Enting du kan gjøre er og lage deg en ny Live-konto (og feks gjøre Gmail kontoen din til en Live Passport) og så lage en Xbox-Live konto, dermed får du 1 måned gratis Gull-Live. Men... Du har vell brukt den gammle kontoen din mye fra før av? Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Synes det er ironisk at du kaller dem som ikke gidder å finne gratiskoder til dem som ikke gidder å betale for live for gjerrige... Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 En stor tråd om akkurat dette, for en liten stund siden hvor en stor del av folka mente at de som spør om slike koder bare prøver å snylte seg på det osv, og at det var uaktuelt å gi bort... Det er mitt grunnlag Tja, antar at det er denne tråden du henviser til: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=895532&st=20 Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har nesten akkurat begynt og spille Live, og fant ut i dag at min gratis XBL måned var over, pågrunn av trøbbel med internettet har jeg ikke fått brukt det så mye. Så vis det er noen som har et 48 timers kort dem ikke trenger, så hadde jeg vært evig takknemlig vis jeg kunne fått det. (Vet ikke helt om det var riktig tråd) Har sendt deg 48h kode. Se PM. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Fant ut. http://www.genmay.com/showthread.php?t=762629 Endret 3. mars 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kan du fylle på med disse kodene gang på gang på gang for å holde deg med en konto? Isåfall greit Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, det kan man. Men kun til forskjellige mailer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 bugmenot.com har også denne muligheten for og lage bruk og kast mailer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå