sageman Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) holder det plenty med "Vista Home Basic" eller hva det heter, for vanlig spill/surfing/videoredigering, eller er det masse fordeler med "Vista Ultimate" som gjør at den virkelig er å foretrekke uansett? Hvilken Vista-utgave anbefaler du? Endret 2. mars 2008 av sageman Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Home basic er ganske strippa.. Home premium som du får med på de fleste pc er mer en nok.. Vista Ultimate er home premium sammen med vista buisniss, pluss noen småting Endret 2. mars 2008 av Crimar Lenke til kommentar
Mogens4 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har hørt at Premium er det beste, og kjøpte det selv! Lenke til kommentar
sageman Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 så det er ikke slik som i XP at det er store forskjeller mellom Home og Pro, altså? Tenker jeg går for Home Premium da, er 64bit å anbefale? tror jeg går for det når jeg først oppgraderer, så lenge det ikke anbefales sterkt imot? takker for hjelpen, folkens Lenke til kommentar
atlef Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vil vel si at det er opp til deg om du velger 32 eller 64bit OS, så lenge maskinen din støtter begge deler er det hipp som happ. Men skal du ha 4gb minne eller mer, så må du ha 64bit, da 32bit ikke har tilgang til mer enn ca 3,5gb. atlef. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Anbefaler 64bit ja helt klart. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har Vista Home Premium 32 - bit. Funker streit det.^^ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis maskinvaren din har 64-bit drivere tilgjengelig og du ikke har behov for å bruke 16-bits programvare er det ingen grunn til å velge noe annet enn Vista 64-bit. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal kjøpe ny pc til samme pris når Crysis II kommer. Best å gå for Vista 64 - bit da eller? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 64-bits Vista er uansett det beste å velge dersom man har maskinvare til det. Før eller siden må man over på 64-bits operativsystemer, og siden 64-bits Vista fungerer såpass godt som det gjør ser jeg ingen grunn til å velge 32-bits. Til videobruk slik trådstarter planlegger å bruke PCen til vil jeg anbefale Home Premium da denne har støtte for HD-video, lage DVDer, flerkjernede CPUer og tillater dobbelt så mange simultante tilkoblinger som Home Basic som kan gjøre underverker når man bruker nettet. Mer info her Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når da jeg skal både spille Crysis og kjøre ett 64 - bits system må jo det sluke minne. Så enten raske to gigig eller ikke fullt så raske fire gig da? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Et 64-bits system fungerer best med 2GB eller mer minne ja. Ikke at det spiller noen rolle nå om dagen, man får jo kvalitets ram kastet etter seg for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mhm. PC 7000 er det raskt nok? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vista Ultimatium er den best som er ute no har det meste du trenger, her er ein sammanligning av alle vista versjonane sammanligning, eg ville ha gått får ein 64-bit versjon, microsoft har sakt at dei kom til og satse på 64-bit system no. Og du får meir utbytte av 64-bit system og drivarane er begynnt og kome seg noke veldig no. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er ikke ultimate dyrt da og at på til 64- bit. Får jeg råd til deg hvis jeg skal kjøpe en pc til 15 tusen som kan kjøre Crysis II? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ultimate koster dobbelt så mye som Home Premium, så om du synes det ekstra utlegget er verdt det kommer helt an på hva du skal bruke pcen til. Som du ser i oversikten Neddo linker til er det tre funksjoner Ultimate har som Home Premium mangler, om du faktisk trenger disse kommer som sagt an på hva du skal bruke pcen til. De aller fleste greier seg med Home Premium. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal bruke pc en til det vanlieg og spilling. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 home premium funker heelt fint til spilling og til bare "vanlig" pc bruk. ultimate kommer vel bare med noen flere programer, ser bedre ut, litt flere funksjoner ol. men mens du spiller vil du ikke merke noen forskjell på ultimate og home premium. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du får Vista Ultimatium får 1400,- (64-bit) men det er no berre og sjekke ut prisane her er noken med psdata, komplett og på hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå