Gå til innhold

[LØST]Får ikke opp alle sider etter at jeg har fjernet virus!?

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg, hadde virus noen dager tilbake.

Alt føltes bra etter jeg hadde fått fjernet det, tror jeg! Norbat har jo sett loggen og skrevet at han tror det er borte, så da regner jeg med det =)

MEN, nå er det noen internett sider som ikke fungerer, spesielt hvis det er en "autoåpna" side.

Som viss jeg feks, er på en demo, så trykker jeg på "buy a license here" for å kjøpe spillet, så kommer siden opp, men den er bare hvit, og ingen ting skjer! =S Jeg kan gjør alt som vanlig, men nettsiden kommer ikke opp, men PCn henger seg ikke! Så jeg kan enkelt trykke på kryss og siden forsvinner.. Dette skjer ved flere tilfeller! Som når jeg skal prøve å logge meg inn på www.trackmania.no, da skjer det samme, kun hvit side =/

Jeg kunne heller ikke updatere TrackMania, fordi det er en knapp jeg må trykke på innepå spillet, og da skjer det samme, hvit internett side. Så jeg måtte finne patchen på piratebay, noe som tokk MYE lenger tid!

Jeg vet at det ikke er noe med sidene, fordi jeg har prøvd det på PCn nede, og der funker det helt fint.

Jeg vet ikke hva det kommer av, og etter det jeg husker skjedde det IKKE før jeg hadde viruset!

Har også prøvd forskjellige nettlesere, det skjer det samme uansett hvilke jeg bruker.

Har noen en forklaring på dette?

-Med vennlig hilsen Tommy

EDIT: Håper dette er riktig forum btw :p

EDIT2: Har også lagt merke til at flere vinduer noen ganger ikke går ann å lukke! Det gjelder ikke internett sider, men noen ganger i Photoshop osv!

Endret av Tomhah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...