Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville du følt det hvis du ble blokket på msn , etter sex ?


Anbefalte innlegg

Har et spørsmål, lurer på hvordan folk takler dette..... Tenk deg en situasjon der du møtte en person , og hadde sex med personen noen ganger, og etter siste gang du hadde sex med personen blokker personen deg på msn, og sier at han / hun ikke ønsker å ha noe mer med deg å gjøre..... Hva hadde du følt ? .....

 

Jeg har vært i en slik situasjon selv.... og er veldig redd for å oppleve dette igjen.... Av og til lurer jeg på om det er unormalt å frykte dette igjen..... Og om det er normalt å ta seg nær av dette.... og om det er normalt at dette sitter lenge i......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde blitt dritsur, lei meg, frustrert, lurt hva i helve"" som feilet personen, å kanskje tenkt at det er like greit at jeg ikke har kontakt med den personen mer ettersom den var en jævel

 

 

Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg prøvd å glemme dette eller eventuelt snakke med en psykolog om dette.

 

Det jeg også haddegjort var å ikke hatt sex med noen før jeg er 100% på at forholdet kom til å vare, å at denne personen elsker meg også, å åpner seg formeg.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål, lurer på hvordan folk takler dette..... Tenk deg en situasjon der du møtte en person , og hadde sex med personen noen ganger, og etter siste gang du hadde sex med personen blokker personen deg på msn, og sier at han / hun ikke ønsker å ha noe mer med deg å gjøre..... Hva hadde du følt ? .....

 

Jeg har vært i en slik situasjon selv.... og er veldig redd for å oppleve dette igjen.... Av og til lurer jeg på om det er unormalt å frykte dette igjen..... Og om det er normalt å ta seg nær av dette.... og om det er normalt at dette sitter lenge i......

 

Tror nok ikke dette er noe som oppleves altfor ofte, men til tider skjer dessverre slike ting. Det er helt normalt å ta seg nær av det, og det er heller ikke unormalt å frykte for at det skal skje igjen - om det gjør det derimot er nok ikke så stor sjanse for. Ville anbefalt å glemme personen å leve livet videre, antakelig fortjener du bedre uansett. :wee:

Lenke til kommentar

er ganske unødvendig å lage enda en tråd om dette, du fikk flere fornuftige svar i forrige tråd, men virker som du bare ignorerer de trådene som er fornuftige og sier at du bør kutte han ut.

du kommer sikkert til å ingorere denne posten også, men bare så det er sagt:

hvis du er 30 år og har 2 unger burde du vite myyyye bedre enn å holde på med sånne folk. de fleste har forstått det lenge før de har runda 25, litt avhengig av tilfeldigheter og hvor mange gutter de har vært borti.

 

jeg har 0 sympati for deg, blir egentlig mer provosert, med tanke på at du har 2 unger som du utsetter for denne psykopaten også. du er ikke noe lettlurt offer lenger, du er en egoistisk dust hvis du fortsatt vil ha mer kontakt med han.

mulig dette er hardt å høre, for du er bare snill og søt og vil likes av alle, også psykopater som utnytter andre for egen nytelse.

men jo fortere du får huet ut av rævva og et skikkelig syn på livet, jo bedre er det for både deg og barna dine.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde noe i den duren....

Vi hadde det fint sammen lenge også endte det opp med sex...

Vell og merke var hu som begynte...

 

Jeg hadde på følelsen at vi hadde noe på gang... og dagen etter da hu kom hjem fra jobb ville hu knapt nok snakke med meg... og hu blokerte meg på msn også...

Lenke til kommentar
Jeg opplevde noe i den duren....

Vi hadde det fint sammen lenge også endte det opp med sex...

Vell og merke var hu som begynte...

 

Jeg hadde på følelsen at vi hadde noe på gang... og dagen etter da hu kom hjem fra jobb ville hu knapt nok snakke med meg... og hu blokerte meg på msn også...

 

Jeg synes faktisk at det er svært useriøst å blokkere folk på denne måten..... Og det virker slett ikke ut som om det skulle vært normalt...- ihvertfall så er det ikke normal høflighet..... Vi er gjerne tjent med at de viser sitt sanne dumme jeg.... så er vi kvitt dem... hehe......

 

Men jeg vil ikke oppleve det samme igjen ! Never ! For følelsen av det er forferdelig vond for meg ihvertfall.... Jeg har låst meg veldig..... Har store komplekser osv..... Noe av de nærmeste vennene mine, som jeg har betrodd meg til, har sagt at jeg ikke behøver å ha.... - for du er jo så pen sier de.... Men likevel... så føler jeg meg helt Ugly bugly .... og er redd at andre mannfolk gjør sånne ting også......

Lenke til kommentar

Hvis noen du ligger med er så distansert/ukjent for deg at blokkering på msn er nok for å bryte kontakten, så har du faktisk utsatt deg selv for å bli behandlet på denne måten.

 

Prøv å se folk litt mer ann neste gang og bygg et litt mer stabilt grunnlag for videre kontakt FØR du ligger med dem hvis du ikke tåler en slik avvisning! Det nytter fint lite å sitte i ettertid å være "sjokkert" over en slik behandling med mindre du begynner å bli litt mer "føre var".

 

Det er ikke oppførselen til folk som sårer oss og gjør oss forbanna, det er heller når forventningene våre til omverden ikke blir innfridd at vi reagerer med sinne og vanntro. Har man ingen forventinger til folk eller hvis forventingene er i samsvar med virkeligheten, så skal det mye til for at noen klarer å såre deg eller gjøre deg sint!

 

Poenget mitt er derfor at du burde legge forventingene dine på et nivå der de hører hjemme, istedet for å forvente god behandling av noen, som du er avhengig av msn for å ha kontakt med, ETTER at du har ligget med dem. Det å ligge med noen betyr for mange absolutt ingenting og derfor er ikke sex alene, nok til å tro og forvente at noen bryr seg om deg og/eller gidder å behandle deg anstendig. Det blir litt som å gjøre forretninger med folk du ikke kjenner, uten å ta nødvendige forhåndsregler. Da er det fort gjort å bli lurt og mange blir det, om og om igjen, selv om svindel er et viden kjent fenomen. Ditt tilfelle er også SVÆRT vanlig og behandlingen du har fått burde ikke komme som lyn fra klar himmel hvis man har levd litt. Det kryr det av overfladiske og egoistiske mennesker der ute, noe du burde ha skjønt hvis du er gammel nok til å ligge med folk du ikke kjenner noe særlig.

 

Det er leit at du opplever dette, men det skal ikke så mye forarbeid og realitetsorientering til for å minke oddsen betraktelig for lignende opplevelser i fremtiden.

 

Lykke til!

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Fyren ville tydeligvis bare ha seg et ligg, ikke noe mer. Jeg ville glemt ham, gitt faen, i alle fall latt som. Hvis du tydelig viser at du vil ha mer kontakt, og han avviser deg på den harde og brutale måten kan jeg love deg at det blir enda vanskeligere å komme seg videre. Og tar han plutselig kontakt igjen; lek kostbar, ikke gi inntrykk av at du er en reserve som sitter klar med en gang han føler for å få seg noe (evt ikke får seg noe andre steder)!

Endret av Purple000
Lenke til kommentar

Jeg klarer jo ikke å dy meg igjen jeg, og svarer på denne tråden også. Hva skal til før du fatter at du ikke skal ha kontakt med sånne menn? Hvorfor må du absolutt legge ut enda en tråd om dette når du fikk flere svar enn du fortjente på den forrige??

 

Du svarer aldri på de innleggene som er kritiske til hvorfor du i det hele tatt ønsker kontakt med denne mannen, verken i denne eller den forrige tråden. Synes du kan svare på for eksempel Audunks innlegg i denne tråden og ta inn over deg hva han sier.

 

Har mye mer og si, men vil ikke ha advarsel fra moderatorene så jeg lar det ligge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...