Paisley Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg skal kvitte meg med ps2 samlingen min som består av: Orginal ps2( brukt lite) 1 håndkontroll, et memorycard, eyetoy-camera, internettkabel, guitar-hero 2 gitar og ca 30 spill. Hvor mye kan tror dere jeg kan få for dette? Lurer også på om jeg skal legge det ut på finn.no eller QXL.no? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg vil tippe du kan få hvertfall 3000 (utifra det jeg fikk for min). Jeg fikk 2000 for en PS2, 2 uoriginale kontroller, et memorycard, GH-gitar og 10 spill. Jeg solgte min på Finn. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hva bør jeg ha som minstepris? Endret 2. mars 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Er ikke minstepris på Finn, men en fast pris som du selger for.. Auksjoner finner man på qxl.. Edit: Jeg ville kanskje satt 2000.. opp til deg selvfølgelig.. Endret 2. mars 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja. Det hørtes egentlig mer fornuftig ut enn min pris. Det er trossalt en stund siden jeg solgte, ca. et halvt år. Vil tro du kan få en del. Har ikke sjekket hva prisen ligger på på QXL og Finn for tiden, da. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Prøvde å selge min ps2, med logitech drivingforce pro ratt, endel bilspill (gt4, nfs prostreet, 3xburnout, wc drifting bla), gitar og alle GH spillene + 2 custom GH spill og rockband, singstar mikrofoner og 12 singstar spill, eyetoy og 10 eyetoy spill, 3 minnekort, og 3 orginale kontrollere.... dette satte jeg til 3000,- og fikk ikke en eneste telefon eller mail Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Oi sann. Det var jo en bra pris da for alt det. Spørs om folk trenger alt det hvis de bare skal ha en pga. 40 gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå