jovaa Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Er disse prisene greie nok hvis jeg skal selge dette utstyret? Gjerne korriger hvis du føler for det... :smile: CPU: Duron 700 -- 400,- (kapabel til å nå 945 MHz) HK: Abit KT7 -- 700,- RAM: 256 MB PC133 -- 350,- RAM: 128 MB PC133 -- 250,- Grafikkort: Geforce 1 DDR -- 500,- (sykt kort som jeg nesten ikke vil kvitte meg med. Har Blue Orb og fete kjølebrikker for RAM'en) Taisol CPU-kjøler -- 100,- (meget kraftig kjøer for CPU opp til 1,2 GHz) Hvis noen er interessert i noen av komponentene er det bare å ta kontakt. mvh Jo Vaagan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 RAM'en er jo dyrere enn den som er i butikken... - nesten Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Ikke for øyeblikket, tror jeg. Eller? Nu vel... Har ikke sjekka helt, men jeg kan være enig på akkurat den. Tror nok jeg må sette ned prisen på RAM'en ja, men 256 MB brikka er bare 1 mnd. gammel. Keep'em coming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå