covah Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kom over denne web-siden. Sikkert interessant for PA fansen Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Da er det blitt sluppet full trailer for "Deadlands": Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fant en side med Top 50 Dystopian Movies of All Time. Nå er ikke dystopian det samme som PA, men har noen likheter (samt at endel av filmene er PA). Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Ups. Var visst Ed2k linker der. Endret 1. august 2008 av covah Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) The Road er rett rundt hjørnet og det hele ser forbasket bra ut. For de av oss som har lest boken må vel disse bildene fra filmen sies å vekke minner... Flere som gleder seg vilt til denne PAgodbiten? Endret 7. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 The Road er rett rundt hjørnet og det hele ser forbasket bra ut. For de av oss som har lest boken må vel disse bildene fra filmen sies å vekke minner... Flere som gleder seg vilt til denne PAgodbiten? Det der så bra ut. Når kommer den? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 The Road er rett rundt hjørnet og det hele ser forbasket bra ut. For de av oss som har lest boken må vel disse bildene fra filmen sies å vekke minner... Flere som gleder seg vilt til denne PAgodbiten? Det der så bra ut. Når kommer den? U.S. release den 26.november. Anbefaler dere å lese boken mens dere venter - et lite mesterstykke av en roman. Forfatteren er forresten samme mannen som skrev "No Country For Old Men". Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fargene er temmelig blasse, men jeg hadde fått for meg at den skulle være i svarthvitt, ikke helt sikker på hvorfor. Ombestemte dem seg underveis eller er jeg på bærtur? Uansett, den siste Hillcoat-filmen og den siste McCarthy-filmatiseringen jeg så er begge blant mine favoritter, så sånt sett er dette veldig lovende. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Fargene er temmelig blasse, men jeg hadde fått for meg at den skulle være i svarthvitt, ikke helt sikker på hvorfor. Ombestemte dem seg underveis eller er jeg på bærtur? Det har aldri vært snakk om s/h i denne filmatiseringen. Fargepaletten er derimot bevisst holdt i sjaskete grått/skittenbrunt som i mine øyne er perfekt for det PA helvete på jord boken skildrer. Av bildene som er sluppet hittil , må jeg si at det lever bra opp til hvordan jeg forestilte meg det da jeg leste boken. Endret 8. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror var noen tidlige screenshots i svarthvitt som ledet meg på villspor. Men det hadde vært et spennende grep, utvilsomt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Ny film : Apocalypse, CA. Demo reel her: Se filmen hos Youtube Nettsted her Myspace her. Filmen handler om en gruppe mennesker og deres siste timer før en asteroide kollidererer med jorden og utsletter alt liv. "Wry, cynical and full of off-beat humor, "Apocalypse, CA" is in the vein of films like [...]"Six-String Samurai" Endret 9. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Sikker på at du har rett demo der? Så ikke særlig PA ut. Edit: Leste litt. De er vist pre-apocalyptisk. Endret 9. august 2008 av Otth Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Så ikke særlig PA ut. Edit: Leste litt. De er vist pre-apocalyptisk. Du har rett, men det er da gøy med preapokalyptiske greier også? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Stemmer det, fikk litt 60-talls hippie-feeling av demoen. At damene ikke var stygge å se på gjør ikke akkurat filmen mindre severdig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nok en kommende PA film: Quietus. Nettsted her. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Dette bør vel være en bok de fleste PA-film interesserte bør få med seg? Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe. The Last Christmas (2009) After the apocalypse no one is safe - even at the North Pole. After tragedy strikes Santa withdraws from life and turns his back on Christmas. When Claus finally emerges from seclusion the old world is gone forever. As Santa struggles to find his way in a Mad Max-like world - can he find a way to save Christmas too? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 The Road ser virkelig lovende ut. Helt umulig å kjenne igjen Viggo fra det ene bildet. Herlig at Michael K. Williams bedre kjent som Omar fra The Wire er med. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Ny, spansk, animert PA-film, Linko Killer. Promo reel: Se filmen hos Youtube Regissør er Paco Ranal. "IB Cinema is targeting sci-fi aficionados with "Linko Killer," a $4.3 million post-apocalyptic fable set to roll at Alicante's Ciudad de la Luz. Les mer her Endret 22. august 2008 av Montag Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvilke er den beste PA filmene dere har sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå