Gå til innhold

Tråden om post-apokalyptiske filmer


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Road er rett rundt hjørnet og det hele ser forbasket bra ut. For de av oss som har lest boken må vel disse bildene fra filmen sies å vekke minner...

 

Flere som gleder seg vilt til denne PAgodbiten?

Det der så bra ut. Når kommer den?

U.S. release den 26.november. Anbefaler dere å lese boken mens dere venter - et lite mesterstykke av en roman. Forfatteren er forresten samme mannen som skrev "No Country For Old Men".

Lenke til kommentar

Fargene er temmelig blasse, men jeg hadde fått for meg at den skulle være i svarthvitt, ikke helt sikker på hvorfor. Ombestemte dem seg underveis eller er jeg på bærtur?

 

Uansett, den siste Hillcoat-filmen og den siste McCarthy-filmatiseringen jeg så er begge blant mine favoritter, så sånt sett er dette veldig lovende.

Lenke til kommentar
Fargene er temmelig blasse, men jeg hadde fått for meg at den skulle være i svarthvitt, ikke helt sikker på hvorfor. Ombestemte dem seg underveis eller er jeg på bærtur?

Det har aldri vært snakk om s/h i denne filmatiseringen. Fargepaletten er derimot bevisst holdt i sjaskete grått/skittenbrunt som i mine øyne er perfekt for det PA helvete på jord boken skildrer. Av bildene som er sluppet hittil , må jeg si at det lever bra opp til hvordan jeg forestilte meg det da jeg leste boken.

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...