Montag Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Listefyll: Kaurismäkis "The Last Border" (1993) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tips til alle som likte "Delicatessen": 26. august slippes denne i en ny spesialutgave med masse snadder bl.a. kommentarspor med regissøren, div. featurettes, behind the scenes, etc. Den er herved bestilt for mitt vedkommende... Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hva med Doomsday[2008] og Land Of The dead [2005]? Så ikke de to i lista. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Land of the Dead står under Zombie. Selv om Doomsday på mange måter en homage til 80-tallets PA-filmer, kvalifiserer den ikke. Bl.a. pga. at samfunnet er velfungerende. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Samfunnet i Doomsday er velfungerende? Samfunnet fungerte da i Land of The Dead også, helt til Zombiene kom iallefall. IMDB setter merkelappen post-acopalyptic på filmen, og det ville jeg også gjort. Men for all del, det er din liste, og jeg har inntryk av at du kan endel mer om film enn meg Lenke til kommentar
viktor_fa Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 I Shaun of the Dead så klarer de å bli kvitt zombiene (beholder noen under kontroll). På slutten av filmen ser vi jo at alt har blitt vanlig igjen, så den passer hvertfall ikke min tolkning av post-apokalyptisk. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er ikke så streng på filmserier. T.eks. Mad Max, Planet of the Apes, osv. Jeg er ei heller særlig streng på zombie-filmene. Dette siden de fleste er apocalyptiske og ikke post-apocalyptiske. Det er også en sjanger jeg bryr meg svært lite om, så... Man kan spørre seg hvorfor jeg tillater Escape from N.Y. og L.A., men ikke Doomsday. De har også velfungerende samfunn. Grunnen til dette er at i Doomsday er det velfungerende samfunnet mest i fokus. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Jeg så I am legend igår. Fet film men... HAN DREPTE FAEN MEG DEN SØTE HUNDEN SIN ! Edit: Dr. Strange love? Endret 22. juni 2008 av lolidude Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Jeg så I am legend igår. Fet film men... HAN DREPTE FAEN MEG DEN SØTE HUNDEN SIN ! Edit: Dr. Strange love? På vegne av alle som ikke har sett I am Legend enda: Takk skal du ha. Marker slikt som spoiler. Endret 22. juni 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ny PA film: Humanity's End "The year is 3313. Mankind is being systematically massacred throughout the galaxy by an invading species. All hope is lost until the last strand of pure human DNA is found on a remote planet in the far reaches of the galaxy. Now, an epic battle will be waged across time and space to save and protect the last of the human race." Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg bare lurer; hvordan får du greie på hva som kommer ut så sinnsykt fort? Du vet det jo flere år i forveien... Sitter du og oppdaterer IMDB eller noe? Hva er kildene dine ? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg bare lurer; hvordan får du greie på hva som kommer ut så sinnsykt fort? Du vet det jo flere år i forveien... Hehe, man kjenner da folka i bransjen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mens vi venter på at The Vanguard skal komme til Norge, tenkte jeg dere kunne ha moro av å lese denne anmeldelsen av filmen - høres bra ut! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I artikkelen står det at den kom ut allerde i 2007, mens IMDB sier 2008. Du som kjenner folka vet vel hva som stemmer? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I artikkelen står det at den kom ut allerde i 2007, mens IMDB sier 2008. Du som kjenner folka vet vel hva som stemmer? Hehe, du er jaggu en liten flisespikker. Vel, etter det jeg har forstått ble dennne sluppet nå i 2008. Angående dvd utgivelsen sies det at Anchor Bay har plukket opp rettighetene. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) I artikkelen står det at den kom ut allerde i 2007, mens IMDB sier 2008. Du som kjenner folka vet vel hva som stemmer? Siste ord i denne saken: Amazon slipper "The Vanguard" på dvd den 30.september og du kan allerede nå forhåndsbestille deg et eksemplar her. Fornøyd? Endret 3. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hehe, slett ikke verst, du -Takker- Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Ny PA zombiefilm - The Dead Outside (2008). Trailer her Endret 16. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fant ikke denne på lista. Wheels of Fire. Mad Max Road Warrior kopi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå