covah Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva med City of Ember? Bill Murray og Tim Robbins på rollelisten gjør jo ikke filmen mindre interessant (ihverfall ikke for meg). Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Denne skal du få, covah. Traileren ga inntrykk av en Logans Run remake. Endret 19. mai 2008 av Otth Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kategoriseres virkelig Red Dawn som PA? Nå er det en god del år siden jeg så den sist, men var det ikke en vanlig, konvensjonell invasjon av russerne? Det er forresten planer om en remake av denne... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Red Dawn er vel per definisjon ikke en post-apocalyptisk film, men siden den er laget i en post apocalyptisk stil og i PA-filmenes glansalder, liker i alle fall jeg å kategorisere filmen blandt de post-apocalyptiske. Kan vel ta det opp til avstemning. Hvis det er noen som er uenig i at den står på listen, rop ut. Endret 19. mai 2008 av Otth Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 RD er en krigsfilm, skulle det vært en PA-film burde nesten Rambo-filmene og blitt klassifisert som det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) RD er en krigsfilm, skulle det vært en PA-film burde nesten Rambo-filmene og blitt klassifisert som det. Støtter dette. Denne filmen har lite på en PA -liste å gjøre, da den som Ueland sier ikke er annet enn en "krigsfilm", og i bunn og grunn ikke noe mer enn reaganistisk kaldkrigsprogaganda. Endret 19. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 The Happening (2008) Paranoid apocalyptisk thriller med Mark Wahlberg og Zooey Deschanel Trailer Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Flere PA filmer: Where Have All the People Gone SAMT Panic in the year zero Se filmen hos Youtube Endret 25. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Mange som har sett PA musikalen Freedom Deep som er inspirert av Kurt Cobain? Endret 26. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
Mune Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Aldri sett, men filmen ser ut som et fint stykke arbeid. Også er den inspirert av Kurt Cobain som også er som et idol for meg. Men, har den noen handling? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Aldri sett, men filmen ser ut som et fint stykke arbeid. Også er den inspirert av Kurt Cobain som også er som et idol for meg. Men, har den noen handling? Selvsagt har den en handling - hvorfor kjøper du den ikke herfra og finner det ut? Lenke til kommentar
Mune Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Beklager, men den så gangske handlingsløs ut. Kan legge den ut på som ønskeliste så kan noen kjøpe den. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hei, så The Postman for noen uker siden, og må si jeg elsket filmen, og noen som har tips til noe liggnende filmer ? Altså vet jo at det er post-apocalyptiske filmer, men håper jeg forsatt kan få noen tips på liggnende filmer, liker da sånne typer der de bygger opp ting på nytt osv, vanskelig å forklare Men håper noen har noen bra tips Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Reign of Fire og Waterworld vil kanskje passe. Fido og Mad Max III er vel i nogen lunde samme stil. De orginale Planet of The Apes filmene kan en vel også nevnes. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Jeg går utfra at vi er mange som gleder oss til Cormac McCartyhysThe Road. Jeg leste boken for noen uker siden, og den anbefales på det varmeste. Boken har helt klart et filmatisk potensial, men overgangen fra bok til lerret har ofte gått dårlig. Jeg er derfor litt engstelig mht hvilken behandling McCarthys verk får fra Hollywoods side, men etter å ha lest denne utmerkede artikkelen samt sett en del screenshots ser det faktisk ut for at denne filmatiseringen kan bli svært bra. Dette er uten tvil en av de filmene jeg ser mest fram til å se i år! Endret 28. mai 2008 av Montag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jeg har ikke sett den selv, men etter å ha lest plotet så passer vel kanskje On The Beach inn på denne listen Finnes også i en remake fra 2000 Endret 2. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 De er vel allerede nevnte, Lars. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Darn. Jeg må være blind. Var sikker p åat jeg ikke så dem der. Jaja. bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Noen nye: Survival Zone, The Final Executioner. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Godt nytt for alle aficionadoer av kvalitetsPA: BBC skal gjøre en remake av den klassiske tv-serien Survivors. For mer info, se her. Dette er et prosjekt jeg har stor tro på; håper bare det ikke drøyer så lenge før vi får se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå