Montag Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvordan kunne jeg glemme "The Signal" (2007)... Så den i går, og jeg anbefaler den på det varmeste - overraskende bra!! Jeg er litt i tvil om den faller inn under PA sjangeren, men jeg tror at den burde kunne passe inn på listen... Synopsis:Set against New Year's Eve, some pretty freaky stuff starts happening when every electrical device starts radiating a mysterious signal. Without warning, random people start lopping off heads, slitting and stabbing with garden shears, and plain old bludgeoning people to death for no apparent reason. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Wow den så spennende ut. Når jeg så begynnelsen av They Live (1988) for første gang fikk jeg litt av samme feeling som denne filmene gir. Veldig bra. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Oioi Montag, The Signal så spennende ut. Skal noteres i den altfor lange "filmer som skal sees snarest" lista. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Vet ikke om eg har helt klart å skille ka som er post apocalyptiske filmer hmmm 1984 ?? Nineteen Eighty-Four (1984) Class of 84 Class of 99 Nemesis 1-2-3-4 Hardware aka mark 13 Highlander 2 D the vampire hunter ..Vampire hunter D Jericho (er da ein serie da men) I am omega eller omega doom Screamers Urban warriors 1989 Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 American Cyborg: Steel Warrior (1993) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ny herlig trailer for den kommende godfilmen - The Vanguard. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ser ut til at man har gjort mye ut av et tilsynelatende lavt budsjett. Virket veldig interessant. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Da skal vel listen være oppdatert. 1984 er ikke postapocalyptisk, men dystropisk, så den tas ikke med. Jericho er en fullverdig serie (ikke mini), så den tas heller ikke med Endret 20. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Da skal vel listen være oppdatert. 1984 er ikke postapocalyptisk, men dystropisk, så den tas ikke med. Jericho er en fullverdig serie (ikke mini), så den tas heller ikke med Class of 84 er ikke mye PA ei heller Class of 99. Et samfunn som klarer å drifte skoler anser ikke jeg som PA. Edit: Neil (The Descent, Doomsday) Marshalls favoritt PA: No Blade of Grass Endret 20. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Den er god, Montag. Da er de fjernet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Foreslår også at du fjerner "Nemesis" - det er jo ikke annet enn en robocop ripoff. Et samfunn med en organisert politistyrke er heller ikke mye PA! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Har også litt lyst til å fjerne Equilibrium også. Slik jeg forsto historien var den også dystropisk og ikke PA. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har også litt lyst til å fjerne Equilibrium også. Slik jeg forsto historien var den også dystropisk og ikke PA. Helt enig - vekk med den! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 I forbindelse med 40års jubileet for NIGHT OF THE LIVING DEAD samt den kommende dvdutgaven av Diary of the Dead, utlyste Romero en zombiefilmkonkurranse. De 5 beste innsendte bidragene skulle så få være med på den offisielle DVD-en. Se vinnerne her Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Flere filmer: World Gone Wild (1988) samt Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Godt nytt for alle som ikke har fått sett Don Johnson i den fine PA filmen, A Boy and His Dog (1975). Den er nå gjort tilgjengelig for lovlig nedlasting på Internet Archive - link her. Enjoy! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Kommende PA film: Dust (2009) Et lite resyme:"Nick Anderson is an astronaut living aboard the International Space Station. Nick is notified by NASA that six meteors from deep space are headed directly towards Earth. They are too large to burn up in the atmosphere, but not large enough to present any major concerns. Days later, the meteors land on earth. Before the meteors can be examined, they begin to unleash heavier-than-air dust-like spores. When inhaled, the spores act like a virus and quickly mutate any animal or human into monstrous alien creatures.In a matter of weeks the dust spreads across the earth, reducing civilization to anarchy and a new dark age. After months without contact, Nick and one other astronaut decide to return to earth to investigate. Landing on the surface, they find a pitch-black world of desolation that hardly resembles the Earth they once knew. Almost immediately, they are attacked by the mutants. Just as Nick is about to be overwhelmed by the creatures, he is saved by a group of survivors wearing makeshift airtight battle-suits. Nick is air-lifted out of the dust and taken to the top of the Sears Tower where he is introduced to a group of military personnel and survivors who have banded together to stop the aliens." Dette høres moro ut! Endret 22. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Flere filmer til den lille listen: After the Apocalypse, Dream Warrior, The Last Man Death Warriors og Glen and Randa. Otth: Har du glemt "Dust" ? Endret 26. april 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Har du glemt "Dust" ? Når snek du den inn. Din lille kommentar om listen størrelse fikk meg til å lure på stor den faktisk var, så jeg telte opp. Og jeg må si resultatet overasket meg; jeg trodde det bare var runt 50-60 filmer. Resultatet av opptellingen ble 104 vanlige, 13 anime og 16 zombie, altså 136 filmer tilsammen. (tar forbehold om telle-/regnefeil) Endret 26. april 2008 av Otth Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Cherry 2000 (1987) Korny post-apokalyptisk film. Handler om en mann som får sin kvinnelige sexbot ødelagt og legger ut på en lang reise for å skaffe reservedeler veiledet av en kvinnelig "tracker" som beskytter. Har prøvd å finne Omega Doom. Var den noe tess? Cherry 2000 trailer: Se filmen hos Youtube Endret 27. april 2008 av hishadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå