L4r5 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Så Logans Run her om dagen. Syntes den var bra, men reagerte på en ting: Hvorfor krasja computeren? Jeg skjønner at den ikke fikk forventet resultat, men hvorfor skal dette føre til at den spreges? Forklaringen på det der er enkel: Det stod i manus og den gjennomsnittelige filmseer på den tiden hadde omtrent like mye peil på data som jeg har på kvantefysikk så de regna med å slippe unna med det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Nye filmer: Stryker (1983), Cormac "No Country For Old Men" McCarthys The Road (2008) Endret 12. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Så Logans Run her om dagen. Syntes den var bra, men reagerte på en ting: Hvorfor krasja computeren? Jeg skjønner at den ikke fikk forventet resultat, men hvorfor skal dette føre til at den spreges? Forklaringen på det der er enkel: Det stod i manus og den gjennomsnittelige filmseer på den tiden hadde omtrent like mye peil på data som jeg har på kvantefysikk så de regna med å slippe unna med det. Jeg tenkte på at datateknologien var kommet så kort på slutten av 70-tallet at systemer hadde en tendens å gå til helvete når en del bristet også, men jeg synes de kunne ha avsluttet filmen bedre. Å overbevise folk om levelighet utenfor ved hjelp av en av kattene eller noe liknende hadde vært en bedre slutt. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Vi må jo ikke glemme den nye terminatorfilmen: Terminator Salvation: The Future Begins Må si at jeg har store forhåpninger til denne. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Vi må jo heller ikke glemme disse: The Last Train (1999)(TV) og det kvinnelige svaret på Mad Max - Phoenix the Warrior (1988). Angående den kommende Terminator filmen, tror jeg det blir en skuffelse. Hva er vel Terminator uten Arnold? Bale skal jobbe hardt for å redde denne franchisen. Regissøren har forresten heller ikke gjort all verden tidligere, hvis man da ser bort fra Pussycat Dolls tvserien . Endret 13. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Kan ikke si at jeg har noe supert forhold til Arnold som The Terminator lengre, samt at serien og 3'ern har til dels ødelagt inntrykket mitt av Terminator-universet, så jeg kan ikke påstå at jeg har skyhøye forventninger til filmen heller. Så lenge den holder seg vesentlig bedre enn serien, noe som ikke skal være alt for vanskelig, tror dette, for min del, blir bra saker. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Liten bevegelse i tråden - skjerpings, folkens. :!: Noen som husker denne PA filmen: Rutger Hauer i The Blood of Heroes (1989) Må legge til denne med det samme: Endret 17. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva er vel en PA film uten Patrick Swayze? Noen som sitter igjen med varme minner etter denne? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Stjeler du coverene fra http://www.post-apocalypse.co.uk/ eller Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) *** Endret 18. mars 2008 av Otth Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Stjeler du coverene fra http://www.post-apocalypse.co.uk/ eller Nei, det er fra min egen samling -hehe. Har du kanskje lyst å bytte avatar med min, crs? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nei, det er fra min egen samling -hehe. Har du kanskje lyst å bytte avatar med min, crs? Jeg har vært innom http://www.post-apocalypse.co.uk/ ved mange anledninger, så jeg kjente igjen bildene. Noen ny Sherlock er jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Dette er filmen Neil "Doomsday" Marshall har øverst på sin MÅ SE liste. Ellers kan nevnes: Battletruck Aka. Warlords of the 21st Century Endret 20. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Da er det vel på tide med litt påfyll igjen, Otth? Sunabozu Aka. Desert Punk, Innocent Venus (2006), Gilgamesh (2003)/ Anmeldelse av Gilgamesh og Appurushido Aka. Appleseed(2004). Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Ja, det er ikke akkurat så veldig mye aktivitet her foruten dine påfyllinger. Tar vel seg forhåpentligvis litt opp når det kommer ut en storslagen post-apocalyptisk film. The Vanguard er vel den første reele kandidaten, men den vel ikke akkurat så alt for kjent enda. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sorry for OT, men hva betyr "post-apocalyptiske" og "apokalypse"? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Her: Google Define:apocalypse Dictionary.com: Apocalypse Refrence.com: post-apocalyptic Wikipedia: Apocalyptic and post-apocalyptic fiction Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Flere kjekke PA filmer: Le Temps du loup (2003), Mindwarp (1990)og World Gone Wild (1988). Otth: "Gilgamesh" bør vel flyttes til animekategorien? Endret 24. mars 2008 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå