Skogslik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det skal eg huske og få med meg! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Pathos (2009) - Wow, denne går rett inn på min må-se liste. Huge plains of waste cover every corner of the Planet. Toxic gases make the air unbreathable. Acid rain poisons the water. Global warming make the surface uninhabitable and hostile. The Earth is dead. And the process is not reversible. But Mankind, thanks to its intelligence, gave life to its greatest invention, and is now free again to choose a "perfect" life inside the infinite world of Pathos. Se filmen hos Youtube (Er vel mer dystopi enn PA, men skitt au.) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jepp, den skal man se. Så ut som en blanning av The Cube og The Cell. Endret 15. august 2009 av Mr.BadSmile Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Liten aktivitet i tråden - hvor er PA fansen? Ny spansk PA kortfilm med kjekk tvist, Sepsis (2008) Se den i sin helhet her: http://vimeo.com/7097351 Endret 22. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mad Mad-serien Mad Max 2 og 3 er helt klart post-apokalyptiske filmer, men husk at bombene ikke falt før i begynnelsen av den andre filmen. Av den grunn foregår den første filmen muligens litt inn i fremtiden, men apokalypsen har ikke skjedd ennå. Dette gjør at Mad Max 1 ikke er en post-apokalyptisk film. Vel jeg vil nå hevde at verden hadde blitt ganske screwed i den første filmen også. Det var tydelig at verden mer eller mindre hadde fallt sammen. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan er det mulig å utelate The Bed Sitting Room? Fobi mot komedier? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan er det mulig å utelate The Bed Sitting Room? Fobi mot komedier? Kanskje fordi den ikke er veldig kjent idag, men anbefaler deg å se én side tilbake. Den ble sluppet relativt nylig på DVD og BD. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noe nytt innen PA filmer? The Road begynner vell og nerme seg nå? Virkelig noe eg ser frem til. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Noe nytt innen PA filmer? Xavier "Frontière(s)" Gens begynner filmingen av The Fallout tidlig neste år. Filmen er satt til et PA New York, og den beskrives som en blanding av Assault on Precinct 13 og Lord of the Flies. Høres spenstig ut. Endret 31. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
edds Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Liten aktivitet i tråden - hvor er PA fansen? Ny spansk PA kortfilm med kjekk tvist, Sepsis (2008) Se den i sin helhet her: http://vimeo.com/7097351 Whoa! Dritbra! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 veldig enig med edds, her veldig interessant film Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Noen her som har sett Blindness? http://www.imdb.com/title/tt0861689/ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen her som har sett Blindness? http://www.imdb.com/title/tt0861689/ Ja, ok film. Boka var laangt betre, då. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Noen her som har sett Blindness? http://www.imdb.com/title/tt0861689/ Filmen var på sitt beste bare så som så. Nei, ta heller og les The Road mens du venter på den norsk kinopremieren senere denne måneden. Endret 3. februar 2010 av Montag Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 The Road er sett, tok en liten svipptur til statene. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Boka er fantastisk. Håper filmen er på samme nivå. Altså at fokuset ikke er på action, men på forholdet mellom far og sønn. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 The road ser verkeleg spennande ut På fredag kjem den Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Oi, er det på fredag allerede ja! Herlig. Har gledet meg til den. haswonit: Blindness er helt grei, såg den for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noe nytt innen PA filmer? Xavier "Frontière(s)" Gens begynner filmingen av The Fallout tidlig neste år. Filmen er satt til et PA New York, og den beskrives som en blanding av Assault on Precinct 13 og Lord of the Flies. Høres spenstig ut. Bare den blir bedre enn Hitman The Road var forresten en knallfilm. Ikke akkurat en lystig film for å si det sånn, sterkt deprimerende er vel heller ordet, men også spekket med fantastisk skuespill av Viggo og McPhee. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Så The Road ikveld. Fantastisk film må jeg si. Har ikke lest boka, men jeg tror jeg må lese den nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå