Juleniss1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 'A Boy and His Dog' har nok tidenes slutt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 såg nettopp a boy and his dog, og eg må bare få sagt at dette var ein fantastisk film Det beste med den filmen er slutten, ellers synes jeg den er noe datert. Det er forøvrig snakk om en remake av denne; se HER yay såt og tenkte at det hadde vore digg med meir/remake av detta mens eg såg han Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Ny zombieapokalypse, denne gangen satt til Afrika: The Dead (2009) Endret 25. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
enfer Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 'A Boy and His Dog' har nok tidenes slutt. jepp, taisty! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Ny fransk PA film: Mutants In a world devastated by a pandemic virus that turns human beings into primitive and bloodthirsty creatures, Marco and Sonia set off to find a secret base to escape from the mutants. Endret 2. april 2009 av Montag Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som gidder å laste opp noen klipp av Letters From a Dead Man på youtube? Det hadde vært kos. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ny fransk PA film: Mutants In a world devastated by a pandemic virus that turns human beings into primitive and bloodthirsty creatures, Marco and Sonia set off to find a secret base to escape from the mutants. den så konge ut! likte veldig den kalde og mørke stilen *glede seg* Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som gidder å laste opp noen klipp av Letters From a Dead Man på youtube? Det hadde vært kos. Her: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ny PA-film med Ray Stevenson, Robert Duvall, James Caan, Jaime King og Stephen Moyer: Tribes of October. Dette blir første gangen siden Gudfaren at Duvall og Caan er med i samme film! Resyme: October" is set in a future in which New York has become surrounded by an endless desert plagued by heat storms, and the city's technology is such that nothing made after 1960 works any more. In this environment, a detective (Stevenson) goes after a Mafia don (Caan) who is going after the remnants of the NYPD, led by Duvall. The detective is simultaneously searching for the love of his life (King). Moyer plays a cynical and street-smart detective. Se HER Endret 4. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Spennende premiss og gode skuespillere. Notert. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Aaaargh! Som jeg elsker PA-musikk, filmer, TV-serier og Spill Var helt hekta på det før, men ble litt lei. Liker det fortsatt da. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette er vel PA? Nei, det er sci-fi. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan ikke helt se hva du mener er PA med den...(?) En "invasjon" med romvesener høres mer ut som sci-fi, slik som Montag sa. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva med WALL-E? Sci-fi eller PA? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 PA vil jeg si. Menneskene bor i verdensrommet og bare roboter på jorda (Eller, kun Wall-E) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 PA vil jeg si. Menneskene bor i verdensrommet og bare roboter på jorda (Eller, kun Wall-E) og kakkerlakken! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vet ikke om det teller, men Equlibrium er vell litt Post - Apocalyptisk? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Nå omfattet den ikke verdens undergang da, men Men alikevel kan man jo si at den har den 'feelingen' i seg. Endret 10. mai 2009 av Såpeskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå