Molotovcocktail Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Letters From A Dead Man filmen der såg intresang ut, si ifra om noen har peiling på hvor den kan skaffes. For tiden kan den skaffes HER NB! Kun 9 stk igjen. Ingen PA-samling er komplett uten denne - anbefales glatt! Nettopp bestilt en, da blir det russisk PA neste lørdag. Endret 3. februar 2009 av Molotovcocktailen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den siden er sperret her på jobb, ikkje bestill alle da , 2 timer til eg er hjemme! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Må si jeg ble svært imponert. I utgangspunktet er det egentlig svært litte som skjer i filmen. Men utrolige flotte bilder, og en utrolig stemning som er skremmende og føles genuin gjør opp for det. Kanskje den anti-krigsfilmen som har gjort størst inntrykk på meg. Endret 3. februar 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bestillte den netopp nå, håper den er verdt det^^ var vertfall en enorm stemning på bildene som ble lagt ut på forgje side. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fyren kommer til å være utsolgt takket være denne tråden. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Kjekt å se at misjoneringen min virker. Jeg tror ingen sann PA-fan vil bli skuffet over denne fullendte visjonen av helvete på jord! Her har dere litt flere sshots å kose dere med mens dere venter på pakke i posten... Endret 3. februar 2009 av Montag Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fikk filmen i dag, var jo bare en brend dvd uten cover eller noe men men, samma det. skal se den i kvell vertfall! gleder meg. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ok så den i går kveld, og jeg kan trygt si at Letters from a Dead Man er den sterkeste filmen jeg noen gang har sett. Trodde jeg var herdet mot slikt etter å ha sett filmer som Cannibal Holocaust, men den er nok bare barnemat i forhold. Anbefaler at alle burde se den, for deretter å tenke seg nøye om. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 5 ulike PA- scenarioer fra BBC; se HER Based on the predictions of leading scientists, End Day recreates with stunning realism the most apocalyptic scenarios facing mankind. In a single hour we tell five different stories, from a giant tsunami hitting New York, to a deadly meteorite strike on Berlin, to a killer virus outbreak across the world Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Britisk PA: S.N.U.B! (2009) Following a nuclear terrorist attack on London, a mixed bag of survivors are trapped in a Government bunker cut off from the outside world. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Så ut som en skikkelig høybudsjetts kvalitetsfilm. Endret 19. februar 2009 av Awesome X Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Haha. Fantastisk skuespill! Likte spesielt godt mannen som sier "We can't go outside, what about the radiation?!".. Og sånn informasjon til de som har bestilt "Letters From A Dead Man" som bare er en brent dvd.. Det betyr at den er tilgjengelig et annet sted også Nå tar det kanskje like lang tid å hente den derfra som å bestille den fra ebay, men... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hehe, ble litt skuffa når det låg en brent dvd i pakken ja Trodde eg skulle få cover og greier. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Radioactive Dreams If that climatic battle isn't enough, the movie finishes out with a dance number as the young detectives cut a rug. I'll admit, this is one of my guilty pleasures, amazingly bad, but between watching Michael Dudikoff dance and the "Pimps of Doom" it's worth a little pain. Tenkte tråden trengte litt kvalitet etter Montags siste post. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *snip* den oste det kvalitet av. it's a must watch! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vil nevne filmen The Gene Generation fra 2008. Blander steampunk/cyberpunk/dystopisk framtid. Grei nok film med veldig bra spesial effekter (bedre enn de fleste b -filmer) Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Britisk PA: S.N.U.B! (2009)Following a nuclear terrorist attack on London, a mixed bag of survivors are trapped in a Government bunker cut off from the outside world. Sinnsykt. Har du eksempler på lignende filmer? Ikke nødvendigvis i plot, men stilen ihvertfall Endret 9. mars 2009 av -MK- Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 såg nettopp a boy and his dog, og eg må bare få sagt at dette var ein fantastisk film Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 såg nettopp a boy and his dog, og eg må bare få sagt at dette var ein fantastisk film Det beste med den filmen er slutten, ellers synes jeg den er noe datert. Det er forøvrig snakk om en remake av denne; se HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå