РЦП-88 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Return of The Living Dead (1985) http://www.imdb.com/title/tt0089907/ Veldig morsom film som tar zombie-konseptet til nye høyder!! Endret 13. oktober 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Et lite stykke om hvorfor vi elsker PA-filmer: http://blogs.amctv.com/scifi-scanner/2008/...ptic-movies.php Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du glemte The Mist (2007) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ny PA-film medf Denzel Washington og Gary Oldman - se her. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Devil's Playground - ny PA-zombiefilm med Vinnie Jones. Les mer om denne her. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ny trailer fra den kommende PA-filmen med David Carradine - Autumn: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Autumn så litt billig ut, og utifra traileren fikk jeg ikke inntrykk av at den skulle bidra med så mye nytt på noen som helst fronter. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ny postproduksjonsteaser for den spanske PA-filmen Linko: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 The Happening (2008) Paranoid apocalyptisk thriller med Mark Wahlberg og Zooey Deschanel Trailer Se filmen hos Youtube å herregud den filmen så ekkel ut!!! Denne skal Sees!!! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ingen vits i. Filmen er komplett ubrukelig. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ingen vits i. Filmen er komplett ubrukelig. Så den nå, akuratt ferdig...var ikke så bra nei, desverre. Genialt konsept da! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som husker den animerte PA-filmen The Ark som jeg tipset om for en tid tilbake?Vel, regissøren selv - som forresten var lead animator på El laberinto del fauno samt The Mist - har nå lagt ut hele filmen til fri visning. Se filmen her. Otth: Lite oppdatering av listen i det siste - likte du ikke "Dead Set" f.eks.? Jeg får opp en sånn blå legokloss når jeg prøver å starte filmen. Jeg mangler tydeligvis et programtillegg. Vet det er helt feil sted å spørre, men har du noen aning om hva jeg mangler? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Tror du trenger en amerikansk IP-adresse for å se filmen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Noen som husker den animerte PA-filmen The Ark som jeg tipset om for en tid tilbake?Vel, regissøren selv - som forresten var lead animator på El laberinto del fauno samt The Mist - har nå lagt ut hele filmen til fri visning. Se filmen her. Otth: Lite oppdatering av listen i det siste - likte du ikke "Dead Set" f.eks.? Jeg får opp en sånn blå legokloss når jeg prøver å starte filmen. Jeg mangler tydeligvis et programtillegg. Vet det er helt feil sted å spørre, men har du noen aning om hva jeg mangler? Om du bruker FF kan d være en programutvidelse som skaper krøll. Hadde selv problem med bl.a. VGTV inntil jeg fjernet et par addons. Om du ikke får sett den i HD, kan du uansett få et inntrykk her: Sjekk også ut de andre kortfilmene hans her Endret 19. november 2008 av Montag Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Var ikke helt min stil den filmen der Men du? Har du noe å anbefale som er omtrentlig som Resident Evil serien? Skal se en film i kveld. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Du ønsker vel kanskje noe innen zombi-kategorien, så: Planet Terror og 28 days/weeks later Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 28 Days Later syns jeg var skuffende svak. Den er grei så lenge han er i byen, men når han havner i det store huset syns jeg det blir pinlig klisjefullt. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Forsåvidt enig, men jeg vil anta at den faller i smak hos vedkommende som spurte om tips. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Otth antar rett. Syns det var en bra film jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå