zakka993 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hei! Jeg skal bygge en gamer pc til rundt 10.000 kr og trenger tips til hva jeg skal kjøpe. Jeg vet litt hva jeg vil ha, men er ikke helt sikker på hva jeg burde ha eller trenger. Harddisk: Jeg tror ikke jeg trenger så veldig mye.. og kan jeg få mer etter hvert så tror jeg bare kjøper 250-500gb harddisk. Kabinett: Kabinettet er det ikke så farlig med, men vil ha et litt billig som er greit isolert og helst helt svart. DVD Brenner: Jeg tror jeg vil kjøpe en svart Samsung dvd-brenner med sata-tilkobling. Hovedkort: Her er jeg ganske usikker, det eneste jeg vet er at jeg skal kjøpe et Asus med Intel brikksett. Så kanskje et Asus P5K PRO vil duge...? Prosessor: Enten et Intel Core 2 Duo E8400 eller Intel Core 2 Quad Q6600 tror jeg… Skjermkort: Her er jeg ganske sikker på at jeg skal kjøpe et GeForce 8800 GT. Ram: Jeg skal kjøre Windows XP Professional. Siden man bare kan bruke 3.1gb i XP og man omtrent ikke merker noen forskjell fra 2gb til 3 gb, tror jeg at jeg bare skal kjøpe 2gb ram. Headset: Her har jeg ikke noen spesielt forslag, men jeg vil ha et med god lyd og som er komfortabelt å ha på seg. Skjerm: Jeg er ikke helt sikker men lurer litt på LG 204wt… Men det er bare å gi andre forslag! PSU: Jeg vil egentlig bare ha et stabilt et og som gir nok strøm til det jeg har:P Tror jeg vertfall jeg vil trenge minimum 550watt. Mus, Musmatte & Tastatur: Jeg er ikke helt sikker, men jeg lurte litt på IntelliMouse Explorer 3.0. Musmatten jeg har sett på er Steelpad QCK +. Tastatur er jeg ikke helt sikker på men vil ha et gamer tastatur. Er åpen på andre forslag på både musa og musmatten. Nå håper jeg virkelig at det er noen som kan hjelpe meg, og jeg er åpen for alt jeg får av råd og tips!!! Og er det noe mer du syns jeg burde kjøpe er det bare å si ifra!!! Endret 2. mars 2008 av zakka993 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10309&...um=tb04_dspcfeb Den ser velig bra ut, den kan du konfigurere etter eget ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå