Mogens4 Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Hvis man f.eks. er i skrivebordet, høyreklikker og lager "ny mappe". Etter at det er gjort ønsker jeg å endre navn på den mappa. Det går jo ikke.......... Hvordan gjør man det med Vista???
epqr Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 høyereklikk og velg gi nytt navn.. nesten helt nederst i menyen du får opp.
Mogens4 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Jeg gjør det (som i alle tidligere versjoner av Windows, men det fungerer ikke. Det ser ut som om jeg skal kunne gjøre det, skriver inn det nye navnet, men får så beskjed om: "filen eller mappen finnes ikke"............. Se vedlegg.
epqr Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 har du prøvd med noen andre mapper? ser ut som det er et problem med en av mappene
Zeph Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8
Mogens4 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Ser man det ja. Tydelig at flere har hatt det samme problemet. Takk for gode og kjappe svar!!!
Mogens4 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 Hvis noen skulle være veldig nysgjerrig på om jeg nå kan skifte navn på mapper, så er svaret "ja" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå