SidVicious Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvor finner jeg serienummeret til Xboxen andre steder enn på konsollen? Har sendt den inn til reprasjon. Men så trenger jeg serienummeret så jeg kan gå inn på nettet å se om de blir ferdig med den noe gang. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Står ikke noe serienummer der Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg vet bare om en måte og det er å gå på system inpå dashboard, å inne på system settings eller no , der står det serienummer Men hakke aning på hvor andre steder det kan stå ;S Endret 4. mars 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 gå på system inpå dashboard, å inne på system settings eller no , der står det serienummer det hjelper jævla lite når boksen hans er på ferie... les før du svarer!!! Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hvor kan du skjekke hvor Xbox'n er? Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Kan visst sjekke det på xbox.com/support/. Er det jeg prøver å få til også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå