Alexander Schindler Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva skjedde egentlig når presidenten fikk en kule plantet i hjernebarken? Se videoen Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Syns denne så litt spennende men jeg vil tippe at den ikke skiller seg så veldig ut fra de andre actionfilmene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Virket ganske spennede egentlig. Får vell vurdere å dra å se den når den kommer. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så jo ikke så dum ut denne. Jeg skal ihvertfall se den=) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Av tidligere erfaring med sånne filmer, kan jeg si at den mest sannsynlig er ganske hjernedød og følger "pang pang pang = " prinsippet. Men underholdning er underholdning. EDIT: Med nærmere ettertanke, kom jeg på at det var reklamert med at man ting er vanskelig å få med seg, så det er kanskje en morsom vri på filmen?=) Endret 1. desember 2011 av konduktans Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Denne skal jeg se.. Så litt lovende ut Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Virker lovende denne ja. Skal få med meg denne. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 så ut som at det kan være en actionfilm med litt story, og ikke bare pang pang, mange smådetaljer man kanskje ikke får med seg første gangen man ser den osv. Kommer nok på lista over filmer å se. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) *trommespill som når et høydepunkt?* også: "Oh my God" *tromme videre!* Hvorfor er alle filmer sånn? Men ser artig ut . Endret 2. mars 2008 av nevoscript Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har akkurat sett filmen nå og det var en av de beste action filmene jeg har sett på lenge. Filmen er utrolig spennende, mye action og du blir hele tiden overrasket. Ser den kommer på kino 28.mars her i Norge, og jeg kommer nok til å ta turen for å se den en gang til. Har skrevet litt om filmen her ( http://blog.myhken.com/?p=1086 ), men dette er en film man ikke kan skrive så mye om uten å røpe hva som vil skje. Men på den andre side skjer det så mye, og så fort, at det er greit å se den et par ganger tenker jeg...men vente til den kommer på kino! Sier bare...gled dere, dere som liker action filmer. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dette så likenes ut, så det blir nok til at jeg ser denne. Hva heter den 300-orientalske-sangen de har brukt? Den rocker værre o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg