Beyma Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg kan sende, ringe og og motta samtaler, men n80 mottar ikke meldinger.. Vært i kontakt med netcom og de sier at ingen ting er galt med nette\sim-kortet.. Kom etter oppgradering av tlf.. Oppgradert flere ganger og det løste ikke problemet.. Hjlep :S Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg kan sende, ringe og og motta samtaler, men n80 mottar ikke meldinger.. Vært i kontakt med netcom og de sier at ingen ting er galt med nette\sim-kortet.. Kom etter oppgradering av tlf.. Oppgradert flere ganger og det løste ikke problemet.. Hjlep :S Kanskje du må kan prøve å legge inn nummer til netcoms meldingsentral manuelt? Eller du kan prøve å laste ned SMS accelerator fra Nokia, i håp om at den fikser det som evt er gale? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Lagrer du meldingene på minnekortet? Isåfall prøv å bytte til tlf minne og se om det hjelper (har hatt samme problemet med to av mine s60 problemer, å det løste seg da ved å bytte til tlf minne) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Lagrer du meldingene på minnekortet? Isåfall prøv å bytte til tlf minne og se om det hjelper (har hatt samme problemet med to av mine s60 problemer, å det løste seg da ved å bytte til tlf minne) Ja.. gjør det.. skal bytte til tlf nå.. Startet faktisk etter jeg gjorde det.. Kanskje det hjelper.. Edit: Den stod på tlf minne :S Endret 2. mars 2008 av Crimar Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Prøv å bytte til minnekort da? Problemene mine oppsto dog ikke før jeg fikk over 3000 meldinger i innboks/sendt, så kan også hende det hjelper å slette noen? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Bytta til minnekort, og det ser ut til å funke nå, men litt kjipt å være usikker på om jeg ikke mottar mld da :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå