Gå til innhold

Pixel Junk tråden

Anbefalte innlegg

Ja har spilt dette i et par dager nå, og det er jo utrolig artig :D

Men lurer på om andre på forumet her har prøvd det og eventuelt hvor langt man har kommet?

Selv har jeg 6 regnbuer (Regnbue = perfekt game) og sliter med å få nr 7 så jeg kommer meg opp til "vulkan området" :p

Sliter veldig med shortcut-bana og den som kommer rett etter den. Er alltid et par edderkopper som sniker seg forbi. Noen som har noen tips? :)

Mortar Tower ftw!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og en kompis av meg sliter også og få den siste regnbuen :[ Vi har hatt mange sinte stunder når det er en jævla edderkopp som klarer det.

:D

For the record er det jeg som er kompisen. :)

Og ja; fy faen så irriterendedet er når EN eneste edderkopp er alt som hindrer deg i perfect score.

Underholdene spill som absolutt er verdt penga!

Lenke til kommentar

Har vært bortreist så har ikke fått sjekka feedback :p Virker ikke som om det er veldig mange som spiller det.

Det jeg har funnet ut er at bombetårn burde stå tett i tett så når de treffer så dør det meste, mens arrow-tårn burde ha distanse mellom seg slik at de rekker å reloade og ta ut en og en.

Og ja, hater de edderkoppene maks! Hiver jeg på nok arrorw-tårn så har jeg ikke råd til å forsvare meg mot air-angrep! Hihajl, får se om jeg klarer noe i dag. Sofa dag :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...