bandreas Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja har spilt dette i et par dager nå, og det er jo utrolig artig Men lurer på om andre på forumet her har prøvd det og eventuelt hvor langt man har kommet? Selv har jeg 6 regnbuer (Regnbue = perfekt game) og sliter med å få nr 7 så jeg kommer meg opp til "vulkan området" Sliter veldig med shortcut-bana og den som kommer rett etter den. Er alltid et par edderkopper som sniker seg forbi. Noen som har noen tips? Mortar Tower ftw! Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg og en kompis av meg sliter også og få den siste regnbuen :[ Vi har hatt mange sinte stunder når det er en jævla edderkopp som klarer det. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg og en kompis av meg sliter også og få den siste regnbuen :[ Vi har hatt mange sinte stunder når det er en jævla edderkopp som klarer det. For the record er det jeg som er kompisen. Og ja; fy faen så irriterendedet er når EN eneste edderkopp er alt som hindrer deg i perfect score. Underholdene spill som absolutt er verdt penga! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Har vært bortreist så har ikke fått sjekka feedback Virker ikke som om det er veldig mange som spiller det. Det jeg har funnet ut er at bombetårn burde stå tett i tett så når de treffer så dør det meste, mens arrow-tårn burde ha distanse mellom seg slik at de rekker å reloade og ta ut en og en. Og ja, hater de edderkoppene maks! Hiver jeg på nok arrorw-tårn så har jeg ikke råd til å forsvare meg mot air-angrep! Hihajl, får se om jeg klarer noe i dag. Sofa dag Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har rundet spillet sammen med damen min. Veldig god underholdning. Gleder meg bare til expansionen kommer! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bruker å bygge lasertårn i tillegg til arrow. Da klarer jeg som regel å ta ut edderkoppene og flygemonster. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har kjøpt det, men jeg er for utålmodig hoho. Har 1 regnbue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå