fleur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nettopp kjøpt meg en saab 9-3 Linear 2005-modell hos forhandler. Det er nettopp tatt service på den og den skal gjennom eu-kontroll på mandag på forhandlers kostnad. Glemte å sjekke bilen for rust. Eller er dette kanskje ikke vanlig? Man må vel heve bilen i været for å sjekke det uansett? Anyway, den skal jo gjennom eu-kontroll på mandag. Blir det bemerket hvis det er rust? Har jeg krav på kopi av eu-rapporten selvom bilen strengt tatt ikke er min før etter kontrollen? Er vel kanskje lite sannsynlig at det er rust på den ettersom det er en 2005-modell? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 tror ikke det skulle være noen rust på den. siden den er så ny. Desuten så regner jeg med det fortsatt er rustgaranti. Barespørre selger om og få en kopi av eukontrollen, så regner jeg med at du får det.. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Disse bilene er veldig motstandsdyktige mot rust, så det burde ikke være et problem så lenge bilen ikke har fått en skade hvor rusten kan sette seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå