tjumsen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hei jeg lurer på om noen vet om et script som slik fks. server.com/gallery.php?userid=002&album=test noen som vet om et script eller noe som kan bli sann .. ?? jeg trenger dette til en foto side jeg tenker på men får ikke til dette så jeg spør etter dette scriptet .. noen tips .. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vil du ha dette kodet, eller vil du ha en ferdig løsning (les: gratis) ? Det finnes nok av gratis løsninger ute, som med litt eller mye modifisering kan gjøre jobben. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har et sånt jeg, det fungerer sånn passe bra til mitt formål, men du burde kunne litt html/css for å bruke det da. Litt php kjennskaper er heller ikke dumt. Lenke til kommentar
tjumsen Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Har et sånt jeg, det fungerer sånn passe bra til mitt formål, men du burde kunne litt html/css for å bruke det da. Litt php kjennskaper er heller ikke dumt. ja det hadde vært fint , jeg har en del html og litt php kunnskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå