Anubis Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hva tar microplex i frakt for å sende et fulltower ? Lenke til kommentar
uthus Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Se deres deres internettside da vel Sikkert en 100-200 kr Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Infoen om priser på siden dems er ubrukelig. Et kabinett veier rundt 20 kilo, og det har ganske store dimensjoner. Derfor er det sikkert dyrere å sende enn vanlig...kanskje. Kan noen som har kjøpt fulltower kabinett fra microplex fortelle hva frakta kosta? Lenke til kommentar
TomE Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Ja jeg kjøpte nylig et chieftec servertower og betalte sirka 200kr i porto. :smile: Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 ja jeg kjøpte også nettop et chieftech server tower ca 200-250 i frakt..husker ikke HELT :smile: Lenke til kommentar
bglio Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 alt under 25 kg sendes som norgespakke tror jeg da. jeg kjøpte et full tower og endte opp med en porto på 180 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå