Gjest sceneskrekk - behandling av dett Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 jeg er en musiker på 15 år. vi fikk spillejobb, noe sceneskrekken min nærmest spolerte. min solo opptreden ble lagt i grus syns jeg. og jeg er lei av å begynne å svette slik at gitarstrengene glir, jeg begynner å skjelve, og sånt. HVA kan behandle dette? hører om betablokker.. hvor får man tak i dette? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ta ting ironisk, tenk på musikk, lat som du er alene, å bli vandt til det! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Konfrontasjon er den eneste sunne løsningen. Diverse teknikker kan hjelpe deg med å takle følelsene som oppstår. Slik nervøsitet er normalt i starten. Det gir seg gradvis ettersom man blir vant til det, men aldri helt. Da vil det uansett være på et nivå hvor det virker skjerpende og ikke hemmende, i tillegg til at du har lært deg å takle det skulle det likevel komme sterkt tilbake. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hei. Sceneskrekk. Det er noe du må blir vant med. Betablokker vil ikke ta vekk skrekken. Dette er et råd fra en som har spilt piano i 11år (Grieghall, osv...) vaio Endret 2. mars 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå