AllanPallan Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Blir det litt harry å kle se ut som bokstaven E? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kle deg ut som ErlendPerlend Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ekteskapsrådgiver? Elsker? Egg? EM-utøver i Sjakk? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 EM-utøver i Sjakk? Hihi. Strikkevest, brunbukse, mokasiner, briller og midtskill anyone? Husk å gasse. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du kan jo utgi deg for å være en eufobisk person (en person med angst for gode nyheter) Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gå som deg selv, og si at du har kledd deg ut som evneveik. Uff, neida! Jeg foreslår EVENTYRER. Det blir ikke stort tøffere enn det. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ereksjon funker sikkert EU kanskje? En eske er et alternativ. Endetarm? En ekling kan også funke, men hvordan ser en gjennomsnittlig ekling ut? jeg kommer ikke på mer Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Evangelist. Etiopier. Emil i Lønneberga. Lenke til kommentar
VictoriaSophie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eskimo, edderkopp, egg, egypter, eiketre, ekorn, elefant, eletriker, elev, emir, endoskop, endetarm, engel, enke, Einstein. Forskjellige forslag, noen trenger mer kreativitet enn andre for å kunne gjennomføres. HAHA, endetarm faktisk :!: Men uansett; Jeg har ikke fantasi nå. Jeg stemmer på den som sa du skulle kle deg ut som ET jeg Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 E-post Espresso Eksem Ekskrement Eremittkreps Lenke til kommentar
cRave Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Erigert-penis... HAHA.. likte den der Masse flotte forslag! Takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå